آریا جوان
بهتاج: امیدوارم شاهد پیشرفت ورزشکاران مراغه‌ای در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 16:12:12
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت امیدوارم این ورزشگاه پیش زمینه‌ای برای پیشرفت جوانان ورزشکار مراغه در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم این ورزشگاه پیش زمینه‌ای برای پیشرفت جوانان ورزشکار مراغه در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح ورزشگاه 5 هزارنفری مراغه اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح ورزشگاه 5 هزارنفری مراغه پس از 20 سال هستیم. مجموعه‌ای که از امروز در اختیار جوانان و مردم عزیز شهرستان مراغه قرار می‌گیرد. به عنوان یک فرد ورزشی بسیار خوشحال هستم که توانستیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: جا دارد به خاطر تلاش‌هایی که برای بهره‌برداری از این پروژه صورت گرفت از فرماندار، شهردار، اداره ورزش و جوانان مراغه و مهندس عبادی، پیمانکار پروژه تشکر کنم.
بهتاج در رابطه با امکانات این ورزشگاه گفت: ورزشگاه 5 هزارنفری مراغه دارای زمین چمن مصنوعی، رختکن‌های مناسب، سالن‌های بدنسازی و... بوده و آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات در رده‌ها و سطوح مختلف ورزشی را دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدوارم این ورزشگاه پیش زمینه‌ای برای پیشرفت جوانان ورزشکار مراغه در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد. امروز تمام بخش‌های ورزشگاه افتتاح‌شده و آماده بهره‌برداری است و تنها تجهیز سالن بدنسازی مانده اما سایر بخش‌های تجهیز شده و آماده استفاده هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101744/بهتاج--امیدوارم-شاهد-پیشرفت-ورزشکاران-مراغه‌ای-در-عرصه‌های-مختلف-ورزشی-باشیم
بستن   چاپ