آریا جوان
ژاله فرامرزیان: نیازهای ورزشی جوانان هرمزگان را در اولویت قرار می دهیم
سه شنبه 16 بهمن 1397 - 22:37:39
آریا جوان - مراسم افتتاحیه سالن ورزشی چند منظوره بندر کلاهی میناب با حضور معاون مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان،ژاله فرامزیان معاون مدیریت توسعه و منایع وزارت ورزش و جوانان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استان هرمزگان سفر کردیم تا از نزدیک مجموعه فعالیت ها، اقدامات و پروژه های ورزشی که در دست اجراست ،بازدید کنیم .
وی افزود: وضعیت پیشرفت پروژه ها و نیازهایی که در این منطقه وجود دارد را در اولویت قرار خواهیم داد.
ژاله فرامرزیان در آیین افتتاح سالن ورزشی کلاهی میناب بیان نمود: همچنین سعی داریم کمبودها را بررسی کنیم تا بتوانیم بر اساس یک برنامه مناسب و منسجم خدمات رسانی مطلوبی داشته باشیم.
وی تصریح نمود: افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کلاهی میناب و سایر مجموعه های ورزشی که در استان هرمزگان وجود دارد را در برنامه کاری داریم که این فضاهای ورزشی و اماکن بتواند به عنوان یک زیرساخت برای ایجاد سلامت و نشاط مردم خوب این استان و کشورمان باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:امیدواریم با تلاش هایی که وزارت ورزش وجوانان انجام می دهد این زیرساخت ها را توسعه دهیم.
وی گفت: یکی از مجموعه مسایل و مشکلات جدی امروز مردم بحث زیرساخت ها ست و ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان مسوول این هستیم که این زیرساخت ها را با همکاری همه دستگاهها توسعه دهیم.
فرامرزیان افزود: آنچه که امروز درنظر گرفته شده است بخصوص از کمک های خاصی که برای هیات های ورزشی و جوانان میناب در نظر می گیریم، بتوانیم بخشی از این نیازها و انتظارات را پاسخ دهیم.
وی ادامه داد : در این سفر سعی داریم برنامه های مناسب تر و خدمات رسانی متناسب با نیاز استان هرمزگان بخصوص در شهرستان میناب که خدمات مناسبی را دریافت نکرده اند صورت گیرد.
وی بیان داشت: تلاش داریم در حوزه جوانان وضعیت کمک های فنی ،اعتباری که تا امروز تخصیص داده شده و همچنین اقداماتی که در زمینه اشتغال جوانان و فعالیت هایی که در ارتباط با بحث ازدواج صورت گرفته و بررسی هایی که داریم در برنامه های آینده بتوانیم کمبودهایی که در این زمینه صورت گرفته را بررسی کنیم.
گفتنی است در جریان این سفر خانم دکتر فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از محل احداث استادیوم ورزشی 10 هزار نفری میناب باتفاق مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین بازدید بعمل آوردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101830/ژاله-فرامرزیان--نیازهای-ورزشی-جوانان-هرمزگان-را-در-اولویت-قرار-می-دهیم
بستن   چاپ