آریا جوان
نشست دبیران خیرین ورزشیارسراسر کشور در بندرعباس برگزار شد
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 18:21:00
آریا جوان - نشست دبیران مجمع خیرین با حضور معاون وزیر،دبیر مجمع خیرین کشور و امیاری مدیرکل ورزش وجوانان ، معاونین اداره کل و سایر اعضا به میزانی استان هرمزگان برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان ،ژاله فرامرزیان معاون مدیریت توسعه و منایع وزارت ورزش و جوانان در نشست دبیران مجمع خیرین اظهارداشت:در بحث عملکرد خیرین ورزشیار باید واقعیت ها را ارائه دهیم تا براساس آن برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد: هراستانی فرهنگ و مسائل خاص خود در حوزه وقف و خیرین دارد.باید رویکردی ایجاد کنیم تا خیرین رغبت و میل به انجام این کار داشته باشند.
فرامرزیان تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت های خیرین ورزشیار استفاده کنیم باید اقدامات و فعالیت های خیرین را در حوزه ورزش وجوانان خوب دید و به آن احترام و ارزش گذاشت. و خیرین و فعالیتشان را به رسمیت شناخت.
معاون توسعه خاطرنشان کرد: استفاده از خیرین فقط برای بحث استفاده از منابع مالی نیست بلکه ارتقای تعلق اجتماعی است.
تعداد خیرین و افرادی که با ما مشارکت کنند و همگام و همراه با وزارت ورزش وجوانان در احداث پروژه ها هستند خیلی اهمیت دارد.تنوع رفتار نسبت به خیرین در استا نها باید وجود داشته باشد.
فرامرزیان تصریح کرد: در وزارت ورزش وجوانان علاقمندیم ایده ها ، نظرات خیرین را بشناسیم .ازرسانه ها و ارتباطات برای جذب خیرین و تبلیغات نیز در این راستا باید استفاده نمایید.
وی ادامه داد:خیرین استان ها عملکرد حوزه خود را برای وزارت ارسال نمایند تا ظرفیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط خیرین دیده وبررسی شود.
فرامرزیان بیان داشت: موضوع خیرین فقط برای استفاده از ظرفیت های مالی نیست ،بلکه برای افزایش تعلق اجتماعی است.
گفتنی است: در ادامه دبیران خیرین ورزشیار سراسر کشور به بیان مسائل و مشکلات و ارائه عملکرد خود پرداختند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/101997/نشست-دبیران-خیرین-ورزشیارسراسر-کشور-در-بندرعباس-برگزار-شد
بستن   چاپ