آریا جوان
دکتر سلطان حسینی: دکتر نمازی زاده در مباحث اخلاقی و علمی زبانزد است
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 18:17:13
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دکتر مهدی نمازی زاده پدر علم رفتار حرکتی ایران در حوزه های اخلاق، علمی و ورزشی سرآمد می باشد و توانایی بالایی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، دکتر سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان سخنران کلیدی در آیین نکوداشت استاد فرزانه دکتر مهدی نمازی زاده پدرعلم رفتار حرکتی ایران با بیان این مطلب گفت: خداوند منان لطفی که به بنده داشت این بود که در دانشگاه اصفهان با دکتر نمازی زاده هم اتاق بودم و درس های بزرگی از وی اخذ نمودم.
وی در ادمه پیرامون خصایص اخلاقی خوب دکتر نمازی توضیحاتی ارائه داد و گفت: استاد نمازی زاده نیاز به تعریف و تمجید ندارد چراکه کسانی که وی را می شناسند به اخلاق و خصایص خوب دکتر آشنا هستند، دکتر نمازی در همه ابعاد در سطح بالایی برخوردار است.
دکتر سلطان حسینی در پایان گفت: دکتر نمازی درس انسانیت و آدم شدن را به ما آموخت امیدوارم بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.
گفتنی است در این مراسم دکتر خادم معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان و دکتر کامران نماینده مردم اصفهان حضور داشتند، این مراسم در سالن همایش لقمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102152/دکتر-سلطان-حسینی--دکتر-نمازی-زاده-در-مباحث-اخلاقی-و-علمی-زبانزد-است
بستن   چاپ