آریا جوان
نشست های نقد وبررسی 40 کتاب ویژه چهلمین فجر انقلاب
دکتر احمدی: انقلاب اسلامی، انقلابی برخواسته از فرهنگ بود
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 18:17:18
آریا جوان - انقلاب اسلامی، انقلابی برخواسته از فرهنگ بود و خط مشی جمهوری اسلامی هم کاملا خط مشی فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، صبح امروز سلسله نشست های نقد وبررسی 40 کتاب با مرور آثار و تجلیل از علی درازی با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و بهرام اقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد.
در این مراسم دکتر احمدی گفت: انقلاب اسلامی ، انقلاب برخواسته از فرهنگ بوده که خط مشی جمهوری اسلامی هم خط مشی فرهنگی بوده و است .
وی ادامه داد : مردم ایران با یک دلی و اتحاد خود در حالی انقلاب اسلامی را در کوتاه ترین زمان به پیش برده و به پیروزی رساند که هیچ کس تصورش را نمی کرد .
معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان در بااشاره به اینکه ایده نظام جمهوری اسلامی ایران یک ایده جدیدی بود افرود : ایده نظام جمهوری اسلامی ایران ایده جدیدی بود که در دنیا سابقه نداشت و امام راحل یک الگوی جدید مدیریتی به دنیا معرفی و این ایده و الگوی جدید هم متشا علمی و تجربی داشت .
دکتر احمدی با مهم و جدی دانستن بحث هویت ملی تصریح کرد : هویت دینی بخشی از هویت ملی است و ما ایرانی ها زمانی که از هویت ملی حرف می زنیم، به واقع همزمان از هویت دینی هم صحبت می کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/102153/دکتر-احمدی--انقلاب-اسلامی،-انقلابی-برخواسته-از-فرهنگ-بود
بستن   چاپ