آریا جوان
دکتر خادم :12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای های نیمه تمام نیاز است
شنبه 20 بهمن 1397 - 14:40:39
آریا جوان - معاون مجلس ،حقوقی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام نیاز است که تامین آن از عهده دولت خارج است.

دکتر امیررضا خادم معاون وزیر ورزش در حاشیه بهره برداری از سالن ورزش ی شهدای برزک کاشان با بیان اینکه بودجه وزارت ورزش در سال آینده رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: این افزایش بودجه در ارزش افزوده افزایش خوبی داشته و در مجموع با تحقق تخصیص ها روند خوبی را در پیش داریم ، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل نیز در کمیسیون تلفیق به وزارت ورزش توجه ویژه ای داشتند.
وی با بیان اینکه در کشور چهار هزار پروژه نیمه تمام داریم، افزود: 12 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است که تامین آن از عهده دولت خارج است و بر همین اساس در تلاش هستیم تا بخش خصوصی به این حوزه ورود پیدا کنند.
معاون وزیر ورزش با بیان اینکه خوشبختانه ورود خیرین به حوزه ورزش در استان اصفهان به خوبی بوده است، ابراز داشت: کاشان خیران خوبی در حوزه ورزش دارد و امیدواریم این الگو یعنی استفاده از ظرفیت خیران را در سطح کشور در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام معرفی و نهادینه کنیم.
سالن ورزش ی چند منظوره شهدای برزک کاشان با اعتبار 13 میلیارد ریال و با امکان استفاده ورزش کاران در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال به بهره برداری رسید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102455/دکتر-خادم--12-هزار-میلیارد-تومان-برای-تکمیل-طرحهای-های-نیمه-تمام-نیاز-است
بستن   چاپ