آریا جوان
دکتر احمدی خبر داد:
افتتاح 700 پروژه ورزشی در کشور همزمان با فجر چهلم
شنبه 20 بهمن 1397 - 14:40:40
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش‌ های همگانی وزارت ورز‌ش و جوانان از افتتاح بیش از 700 طرح و پروژه ورزشی در کشور همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

دکتر عبدالحمید احمدی افزود: توسعه ورزش در منا‌طق روستایی و شهرستان‌ ها باید جدی گرفته شود.
وی یکی از اولویت ‌های وزارت ورزش راتوسعه ورزش در مناطق روستایی و عشایری دانست و گفت: پروژه ‌های نیمه تمام موجود دراین مناطق را در سطح کشور تکمیل و به بهره‌ برداری خواهیم رساند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش ‌های همگانی وزارت ورزش همچنین با اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران دربخش‌ های مختلف اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌ های چشمگیری در تمام عرصه ‌ها با همت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران رسیدیم که باید قدر این نظام مقدس و پیشرفت‌ها را بدانیم و برای سربلندی کشورمان بیش از پیش تلاش کنیم.
احمدی گفت: اگر خواهان توسعه ورزش موثر هستیم باید توسعه ورزش در مناطق روستایی و شهرستان‌ ها را جدی بگیریم و در این زمینه گام ‌های موثری برداریم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش گفت: 51.1 درصد مردم ایران در ورزش های همگانی مشارکت کرده و ورزش میکنند.
عبدالحمید احمدی افزود: تلاش می شودبا همکاری و تعامل سایر دستگاهها، فراهم کردن زیرساخت های لازم و تامین اعتبار زمینهمشارکت مردم در ورزش همگانی به 70 درصد برسد.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبریبر همگانی کردن ورزش بیان کرد: توسعه و گسترش ورزش های همگانی در جامعه یکی از الویتهای وزارت ورزش و جوانان است زیرا علاوه بر اینکه نقش مهمی در سلامتی و تندرستیافراد دارد باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می شود.
احمدی در ادامه از فعالیت 2 هزار و100 تشکل و سازمان مردم نهاد در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار تشکل وسازمان مردم نهاد در پنج سال اخیر تاسیس شده است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) در واقع بازوان دستگاهاجرایی در حوزه عمل است و باید از ظرفیت آنها نهایت استفاده را کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102456/افتتاح-700-پروژه-ورزشی-در-کشور-همزمان-با-فجر-چهلم
بستن   چاپ