آریا جوان
در هفتمین روز از ده مبارک فجر/ دو پروژه ورزشی در جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد
شنبه 20 بهمن 1397 - 14:40:43
آریا جوان - در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسوولان دو پروژه ورزشی در شهرستان جهرم افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر رحیمی استاندار فارس، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، دکتر موسوی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ،فرماندار، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیر کل و معاونین اداره کل راه و شهر سازی استان فارس ، برخی مدیران دستگاههای اجرایی و علاقمندان به ورزش سالن اختصاصی بوکس شهرستان جهرم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این پروژه ورزشی 55٠ متر مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی احداث گردیده است.
همچنین در آیینی دیگر عصر پنج شنبه 18 بهمن ماه و با حضور مسوولان عملیات اجرایی سالن ورزشی سرپوشیده و چند منظوره شهرستان جهرم آغاز گردید و کلنگ آن به زمین زده شد.
این پروژه ورزشی هم 16٠٠ متر مساحت دارد و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی احداث می گردد.
استاندار فارس در حاشیه این مراسم ها در گفتگو با خبرنگاران با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در حوزه های مختلف هستیم و دولت در بخشهای گوناگون با احداث پروژه های عمرانی سعی در مرتفع ساختن مشکلات مردم است .
وی گفت: امروز هم به لطف دولت تدبیر و امید و در این ایان مبارک دهه فجر این دوپروژه ورزشی افتتاح و کلنگ زنی می شود تا مردم و علاقمندان به ورزش بتوانند در جهت سلامتی خود از این فضاها استفاده نمایند.
سید اسلام موسوی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس هم در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: خوشحالیم که امروز و در این ایام مبارک و فرخنده این پروژه های ورزشی تحویل جوانان و نوجوانان این منطقه می شود تا از این طریق بتوانند در جهت داشتن جامعه ای سالم و پویا تلاش کنند.
وی از حمایتهای استاندار و وزارت راه و شهرسازی هم قدردانی کرد و گفت : امیدوارم این تلاشها و حمایتها همچنان ادامه داشته باشد تا مردم در کنار خدماتی که اداره کل ورزش و جوانان استان به مردم می دهد بتوانند از این فضاها به نحو مطلوب استفاده و بهره برداری نمایند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102460/در-هفتمین-روز-از-ده-مبارک-فجر--دو-پروژه-ورزشی-در---جهرم--افتتاح-و-کلنگ-زنی-شد
بستن   چاپ