آریا جوان
برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد 97
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 14:59:40
آریا جوان - دومین دوره مسابقات قهرمانی در رشته CS:GO با نظارت و پشتیبانی انجمن ورزش‌های الکترونیک IE-SPORTS.IR و گروه برگزارکننده مسابقات مجله ورزش‌های الکترونیک(ESMAG.IR) و مجموعه ورزش‌های الکترونیکPS ARENA شهر یزد، شهر قنات‌ها و بادگیرها یزد برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن ورزش‌های الکترونیک، این رویداد ورزشی در رشته CS:GO و با نظارت و پشتیبانی انجمن ورزش‌های الکترونیک IE-SPORTS.IR و گروه برگزارکننده مسابقات مجله ورزش‌های الکترونیک(ESMAG.IR) و مجموعه ورزش‌های الکترونیکPS ARENA شهر یزد، شهر قنات‌ها و بادگیرها، اولین شهر خشت خام جهان و دومین شهر تاریخی زنده دنیا پس از ونیز ایتالیا، برگزار می‌شود.
رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک با اشاره این که این دوره از رقابت‌ها در سطح "قهرمانی کشور" محسوب می‌شود گفت: ملاک تعیین رتبه‌بندی (Seed) مسابقات آینده و همچنین مسابقات انتخابی تیم‌ملی می‌باشد.
یعقوبی در ادامه تصریح کرد: تیم‌هایی در رتبه‌بندی (Seed) در نظر گرفته می‌شوند که ترکیب اصلی خود را با حداکثر یک تغییر، برای مسابقات آتی حفظ کنند (ترکیب تیم همان ترکیبی باشد که در این مسابقات شرکت می‌کند.) امید این را داریم که این روش، باعث ایجاد همدلی، وفاق و انگیزه‌ برای تیم‌های رشته بازی CS:GO باشد تا بتوانند شاکله اصلی خود را حفظ کنند و در تمامی مسابقات با یک ترکیب ثابت و یا با حداقل تغییر مورد اشاره حضور یابند چون این امر در آینده موجبات تشکیل تیم‌های منسجم‌تر و در نهایت داشتن تیم‌ملی قوی‌تر را فراهم می‌کند.
وی در توضیح نحوه برگزاری این مسابقات افزود: مرحله مقدماتی مسابقات به‌صورت برخط (ONLINE) برگزار شده و چهار تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات که به‌صورت حضوری (LAN) اجرا می‌شود، راه پیدا می‌کنند. مرحله نهایی یا حضوری مسابقات به میزبانی مجموعه ورزش‌های الکترونیک PS ARENA شهر یزد برگزار خواهد شد.
رئیس انجمن در پایان یادآور شد: ثبت‌نام و شرکت در این مسابقات برای همه تیم‌های علاقمند به صورت رایگان بوده و هیچگونه هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان به دنبال نخواهد داشت همچنین به مقام‌آورندگان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات، علاوه بر گردن‌آویز (مدال) قهرمانی، برای اولین بار حکم قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اهداء خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در این دوره از رقابت‌ها، از طریق پیوند (لینک) زیر در پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند..
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع از قوانین، اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با برگزاری این دوره از مسابقات فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مجله ورزش‌های الکترونیک به نشانی: https://esmag.ir و همچنین کانال اطلاع‌رسانی انجمن به نشانی: @IREGSA پیگیر باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102693/برگزاری-دومین-دوره-مسابقات-قهرمانی-کشور---یزد-97
بستن   چاپ