آریا جوان
چهارمحال وبختیاری میزبان معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 14:59:41
آریا جوان - عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان روز سه شنبه( 23 بهمن ماه) برای سفر یک روزه وارد شهرکرد، مرکز استان چهارمحال وبختیاری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سفر یک روزه به این استان افتتاح و بازدید از چند پروژه ورزشی را در برنامه خود دارد.
دیدار با استاندار و مسئولان استان، افتتاح همزمان چهل خانه ورزش روستایی،افتتاح فاز دوم و کلنگ زنی فاز سوم خانه ووشو و افتتاح سالن ورزشی شمس آباد در شهرکرد برنامه های پیش از ظهر (سه شنبه 23 بهمن ماه) معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در چهارمحال وبختیاری خواهد بود.
عبدالحمید احمدی بعدازظهر روز سه شنبه (23 بهمن ماه) به منظور افتتاح سالن ورزشی آورگان عازم شهرستان بروجن می شود.
همچنین دیدار با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم علیرضا جیلان در بروجن پایان بخش سفر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به بام ایران است.
گفتنی است، عملیات اجرایی سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد با 1450 مترمربع زیربنا و اعتبار 15 میلیارد ریال و سالن ورزشی آورگان بروجن نیز با همان متراژ و اعتبار 12 میلیارد ریال به ترتیب از سال 91 و 94 آغاز و همزمان با سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.
همچنین 40 خانه ورزش روستایی با اعتبار 2 میلیارد ریال و فاز دوم خانه ووشو استان با وسعت 450 مترمربع و اعتبار 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح و فاز سوم این خانه ووشو نیز در زیربنایی به مساحت 770 متر مربع و اعتبار 9 میلیارد ریال همزمان با سفر احمدی کلنگ زنی می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102694/چهارمحال-وبختیاری-میزبان-معاون-فرهنگی-و-توسعه-ورزش-همگانی-وزارت-ورزش-و-جوانان
بستن   چاپ