آریا جوان
با حضور استاندار مرکزی؛
زمین چمن فوتبال شهرستان خنداب افتتاح شد
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 14:59:42
آریا جوان - زمین چمن فوتبال شهرستان خنداب در ایام مبارک دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس، فرماندار خنداب و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان زمین چمن شهرستان خنداب در ایام مبارک دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و نمایندگان مجلس، فرماندار خنداب و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید .
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در آیین افتتاح زمین چمن ورزشی خنداب اظهار داشت: این زمین چمن در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 246 میلیون ریال از محل ملی وزارت ورزش و جوانان تامین شده است .
عابد حقدادی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه از سال 1389 آغاز شده ولی به دلیل محدودیت منابع این پروژه متوقف شده بود که طی 6 ماه اخیر این پروژه به سرانجام رسید .
وی با بیان اینکه این پروژه به پنج میلیارد ریال دیگر نیاز است، افزود: در ایام مبارک دهه فجر 15 پروژه عمرانی با اعتبارات دولتی در سطح استان افتتاح شد و سه پروژه دیگر توسط خیرین به بهره برداری رسید که با این افتتاح پروژه‌ها 2.5 سانتی متر به زیرساخت‌های ورزشی افزوده شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: این پروژه شامل حاکی روی چمن، دو و میدانی و آمادگی جسمانی است که روزانه 200 نفر از این فضا بهره‌مند می‌شوند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/102695/زمین-چمن-فوتبال-شهرستان-خنداب-افتتاح-شد
بستن   چاپ