آریا جوان
مشخصات فنی کیا تلوراید اعلام شد
دوشنبه 22 بهمن 1397 - 11:54:45
آریا جوان - کیاموتورز سرانجام مشخصات مدل تلوراید را اعلام کرد؛ تمامی مدل‌های این خودرو با موتور V6 به بازار عرضه خواهد شد.

تلوراید (Telluride) نام جدیدترین خودروی شاسی بلند کیاموتورز است که در سال 2020 وارد بازار خواهد شد. قیمت پایه‌ی این شاسی‌بلند بزرگ 31 هزار و 690 دلار آغاز خواهد بود. کره‌ای‌ها فروش کیا تلوراید را از اواخر سال جاری میلادی شروع خواهند کرد. براساس اعلام کیاموتورز، تمامی نسخه‌ها و مدل‌های تلوراید به پیشرانه‌ی V6 با حجم 3.8 لیتر مجهز خواهند بود که می‌تواند 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. در حالت استاندارد توان موتور تلوراید با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی خودکار 8 سرعته به چرخ‌های جلویی انتقال پیدا می‌کند؛ اما به‌صورت آپشن امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک نیز برای این خودرو وجود دارد.
در زمینه‌ی امکانات، کیا تلوراید خودرویی کامل و مجهز است؛ به‌طوری که حتی در تیپ پایه‌ی این خودرو موسوم به LX، امکاناتی شامل سیستم پیشگیری از تصادف، رادار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه‌ی کور در کنار سیستم ورود و استارت بدون کلید وجود دارند. تیپ بعدی تلوراید با نام S و قیمت پایه‌ی 33 هزار و 990 دلار عرضه می‌شود. تیپ S به امکانات بیشتری همچون رینگ‌های 20 اینچی، باربند سقفی، سانروف برقی، صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی‌های جلو مجهز است. خریداران این تیپ می‌توانند به‌صورت آپشن با پرداخت هزینه‌ای اضافه، صندلی‌های خلبانی برای ردیف دوم سفارش دهند که راحتی بیشتری دارند، در عوض ظرفیت حمل سرنشین خودرو را از 8 نفر به 7 نفر کاهش می‌دهند.
مقاله‌های مرتبط:
نگاهی عمیق به کراس‌اور برقی کیا e-Niro مدل 2019 شاسی بلند کیا تلوراید 2020 رونمایی شد
تیپ بعدی با قیمت‌ پایه‌ی 37 هزار و 90 دلار EX نام دارد. از امکانات این مدل می‌توان به تودوزی چرمی، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی، سردکن صندلی‌های جلو، آفتاب‌گیر برای ردیف دوم، صندوق عقب برقی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و پکیج تجهیزات کمکی رانندگی اشاره کرد. در مدل EX شاهد استفاده از نمایشگر 10.25 اینچی هستیم؛ درحالی‌که تیپ‌های پایین‌تر از نمایشگر 8 اینچی استفاده می‌کنند.
گران‌ترین تیپ تلوراید SX نام دارد و قیمت پایه‌ی آن از 41 هزار و 490 دلار شروع می‌شود. امکانات این نسخه شامل چراغ‌های اصلی LED، مه‌شکن‌های LED ، سیستم صوتی حرفه‌ای، سانروف دوگانه، دوربین 360 درجه، نورپردازی داخل کابین و صفحه‌نمایش 7 اینچی در پشت آمپرها است. با پرداخت 4 هزار دلار دیگر در مدل SX می‌توان پکیج پرستیژ را دریافت کرد که شامل تودوزی چرم ناپا، سیستم هد‌آپ دیسپلی، گرمکن فرمان در کنار گرمکن و سردکن برای صندلی‌های ردیف دوم نیز می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/102901/مشخصات-فنی-کیا-تلوراید-اعلام-شد
بستن   چاپ