آریا جوان
معاون فرهنگی و ورزش همگانی در شهرکرد؛
دکتر احمدی؛ حضور مردم در راهپیمایی22بهمن، توطئه های 40ساله دشمنان را خنثی کرد
سه شنبه 23 بهمن 1397 - 20:38:01
آریا جوان - عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در اولین برنامه سفر خود به چهارمحال و بختیاری با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، احمدی که به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه ورزشی به این استان سفر کرده است در نشست با معاون استاندار اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه دشمنان را به شدت عصبانی کرد.
وی ادامه داد: در این مدت 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، از هر نظر در حوزه ورزش سرمایه گذاری شده اما هنوز نسبت به جمعیت در جایگاه ایده آل قرار نداریم.
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: اعتبارات این وزارتخانه با توجه به ارزش افزوده 27 درصد نسبت به گذشته بهتر شده و این اتفاق باعث رونق زیرساخت های ورزش در استان ها شده است.
وی به توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرد و افزود: در این حوزه با تعامل بین بخشی و هم افزایی بین دستگاه هایی مربوطه از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه و شهرداری می توان به موفقیت رسید.
احمدی یادآور شد: برای هماهنگی برنامه های حوزه ورزش حداقل هر 6 ماه یکبار شواری ورزش باید در استان تشکیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این نشست گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای برگزار نشدن جشن 40 سالگی انقلاب انجام داده بودند اما مردم با هوشیاری و حضور حماسی در راهپیمایی روز گذشته تمام سیاست های بدخواهان این نظام را نقش بر آب کردند.
جعفر مردانی ادامه داد: این استان به لحاظ شرایط آب و هوایی می تواند اردو بام رشته های مختلف ورزشی باشد که امیدواریم با کمک وزارت ورزش و جوانان زیرساخت های لازم برای برگزاری اردوهای ملی در چهارمحال وبختیاری فراهم شود.
مردانی به مهاجرت تعدادی از ورزشکاران این استان به استان های برخوردار اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کمبود زیرساخت های ورزشی و صنایع موجب هجرت ورزشکاران و جذب آنان توسط استان های همجوار شده است.
وی کم تحرکی، آپارتمان نشینی و افزایش مصرف غذاهای آماده را از دلایل بیمارهای جسمی و روحی عنوان کرد و یادآور شد: توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ارزش ورزش در جامعه باعث کاهش آسیب های جسمی و روحی خواهد شد.
گفتنی است، پس از این دیدار عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح فاز دوم و شروع عملیات اجرایی فاز سوم خانه ووشو چهارمحال وبختیاری عازم مجموعه ورزشی تختی شهرکرد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103113/دکتر-احمدی؛-حضور-مردم-در-راهپیمایی22بهمن،-توطئه-های-40ساله-دشمنان-را-خنثی-کرد
بستن   چاپ