آریا جوان
برگزاری 3همایش علمی و پژوهشی در مشهد
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 14:50:22
آریا جوان - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری 3همایش علمی و پژوهشی در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدرضا فضلی گفت: در نشست منطقه‌ی 5 پژوهشی به میزبانی خراسان رضوی حضور داریم.
وی افزود: سه برنامه مهم در این نشست‌ها داریم، اولین مورد برگزاری همایش ارائه یافته های پژوهشی استان است، محققینی که با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کردندو آخرین یافته های خودشان را در زمینه پژوهش جوانان ارائه خواهند داد .
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد: همکاران من از منظر مرکز مطالعات ورزش و جوانان به ارائه آخرین یافته های پژوهش های ملی همایش خواهند پرداخت، برنامه دوم ما در مشهد شرکت در جلسه شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است که به ریاست مدیر کل استان برگزار می‌شود.
فضلی خاطرنشان کرد: حضور ما در این جلسه برای برقراری تعامل و ابلاغ سیاست های کلی و راهبردهای فعالیت پژوهشی است و تاکید ما در اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها با توجه به بعد حقوقی شورای پژوهشی است که ایجاد کردیم.
وی ادامه داد: باید تعامل بین اداره کل ورزش و جوانان به عنوان یک ساختار اجرایی با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی بر قرار شود تا به اجرای طرح و مطالعات راهبردی منطبق با ماموریت های اداره کل ورزش و جوانان استان در قالب برنامه هایی مثل حمایت از پایان نامه ها و رساله ها،اجرای طرح های پژوهشی کمک شود.
فضلی در خصوص برنامه سوم نیز عنوان کرد: هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و مطالعات با حضور دبیران منطقه 5 شامل استان های همجوار برگزار می‌شود، در این نشست دبیران به ارائه گزارش فعالیت های پژوهشی خودشان خواهند پرداخت و همین طور مشکلاتی که در حوزه پژوهش دارند، رویکرد ها و راهکار های مرکز مطالعات هم ارائه می شود.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی تاکید کرد: این هم اندیشی با حضور معاون فرهنگی همگانی دکتر احمدی برگزار می شود و د مورد برنامه های برنامه های پژوهشی سال آینده وزارت صحبت خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103284/برگزاری-3همایش-علمی-و-پژوهشی-در-مشهد
بستن   چاپ