آریا جوان
دیدار دکتر احمدی با خانواده شهید ورزشکار چهارمحال و بختیاری
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 14:50:27
آریا جوان - دکترعبدالحمید احمدی، معاون وزارت ورزش و جوانان طی سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری از خانواده علیرضا جیلان، شهید ورزشکار این استان دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، عبدالحمید احمدی در دیدار با خانواده شهید ورزشکار مدافع حرم علیرضا جیلان، با بیان اینکه جامعه ورزشی در میادین مختلف از عزت و اعتبار کشور خود دفاع کرده‌اند، اضافه کرد: ورزشکاران با روحیه پهلوانی در رقابت‌های مختلف ورزشی گام بر می‌دارند و با پیروی از ایثار و فداکاری شهدا برای عزت و افتخار کشور در رقابت‌های مختلف ورزشی می‌جنگند.
وی با اشاره به اینکه اراده و خلوص شهدای انقلاب، باعث رقم زدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شده است، خاطرنشان کرد: شهدا در راه عزت کشور در میدان جنگ، صادقانه و بدون انتظار حضور یافتند و در این راستا ورزشکاران هم باید حضور بدون توقع در رقابت‌های ورزشی داشته باشند.
احمدی تصریح کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود این شهدا همواره بیمه است و حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری حاکی از نگاه آنان به خلوص و اراده شهدای انقلاب است.
گفتنی علیرضا جیلان رزمنده مدافع حرم اهل شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری و متولد 28 بهمن 1362، در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه و به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.
این رزمنده مدافع حرم یکی از رزمی کاران و مربیان و داوران نام آور استان چهارمحال و بختیاری بود که حدود 2 سال در سوریه حضور داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103286/دیدار-دکتر-احمدی--با-خانواده-شهید-ورزشکار-چهارمحال-و-بختیاری
بستن   چاپ