آریا جوان
باحضور وزیر ورزش و جوانان
اجلاس سالیانه روسای فدراسیون‌های ورزشی در قصرشیرین برگزار می‌شود
چهارشنبه 24 بهمن 1397 - 21:35:01
آریا جوان - ​اجلاس سالیانه روسای 53 فدراسیون ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، فردا (پنجشنبه) در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار خواهد شد.

مرتضی کلهر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، دراین باره اظهار کرد :
علاوه بر وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی، معاونین این وزارتخانه، رئیس کمیته ملی المپیک، استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی و مسئولین ورزش استان نیز در این نشست حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه نشست سالیانه روسای فدراسیون های ورزشی کشور از صبح فردا (25 بهمن) شروع می شود و تا ظهر ادامه دارد، اضافه کرد: در این نشست، برنامه های سال آینده ورزش کشور و فدراسیون های ورزشی تشریح می‌شود.
وی افزود: کمک به هیات های ورزشی کرمانشاه و برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق زلزله زده استان از دیگر مباحثی است که در این نشست مطرح خواهد شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از پایان این نشست بازدیدی نیز از مناطق زلزله زده استان خواهند داشت.
وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان صبح فردا(پنجشنبه) وارد کرمانشاه می شود، افزود: روسای فدراسیون ها نیز ظهر امروز به کرمانشاه خواهند آمد و امشب پس از دیدارهای جداگانه ای که با هیات های زیرمجموعه خود دارند، راهی قصرشیرین می شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103367/اجلاس-سالیانه-روسای-فدراسیون‌های-ورزشی-در-قصرشیرین-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ