آریا جوان
دکتر سلطانی فر در نشست روسای فدراسیون ها در مرز خسروی مطرح کرد:
مردم ثابت کردند پای نظام در سخت ترین شرایط ایستاده اند /برای اجرای مفاد بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری میثاق بسته ایم
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 17:07:17
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمن شکن ٢٢ بهمن را پشتوانه عظیم کشور در رویارویی های مختلف با دشمنان ایران دانست .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در نشست روسای فدراسیون ها که صبح امروز در مرز خسروی برگزار شد؛ حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن یک حماسه غیرقابل تصور برای خیلی ها بود و ما شاهد حضور جوانانی بودیم که نه انقلاب، نه امام و نه جنگ را دیدند اما عاشقانه آمدند تا اعلام کنند انقلاب و جمهوری اسلامی ادامه دارد و این پاسخی قاطع به همه دشمنان بود ، بنابراین باید جلوی ملت سر تعظیم فرود بیاوریم و باید با حمایت و اعتماد و هم افزایی ملت، حرکت های آینده را با قدرت بیشتر ادامه دهیم و در راستای خدمت گذاری به مردم قدم های اساسی برداریم.
وی از حضور حماسی مردم به عنوان پشتوانه نظام نام برد و اظهار داشت :
مردم با وجود تحریم ها و مشکلات و تورم اعلام کرده اند تحت هر شرایطی پای نظام ایستاده اند.
در صحنه های آینده و چالش هایی هم که با جهان داریم با حضور مردم از قوت و قدرت بیشتری برخوردار و حرفمان را بهتر می زنیم و از ارزش ها و دستاوردها و کیان بهتر دفاع می کنیم.
❇️وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه اکنون 2 هزار و 509 سازمان مردم نهاد در کشور زیرپوشش داریم، اضافه کرد: در جهت اجرایی شدن مفاد بیانیه گام دوم که دیروز از سوی رهبر و قبل از حادثه تروریستی بیان فرمودند، میثاق بسته ایم و باید همه ظرفیت ها را به کار ببریم و ایران به عنوان کشوری قدرتمند بیش از گذشته نقش آفرینی و تاثیرگذار باشد.
او با تسلیت شهادت جمعی از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم که در سیستان و بلوچستان بر اثر حادثه تروریستی اتفاق افتاد، تصریح کرد : دشمن از یک طرف در پایتخت لهستان یک کنفرانس نمایشی درست می کند و از طرف دیگر این عملیات کور تروریستی را انجام می دهد تا بعد از حماسه حماسه 22 بهمن، کام مردم ایران را تلخ کند ولی این اقدام ها در عزم و اراده مردم خللی وارد نمی کند و مردم ما با صلابت تر از گذشته در مسیر انقلابی خود به دفاع از دستاوردها می پردازند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103543/مردم-ثابت-کردند-پای-نظام-در-سخت-ترین-شرایط-ایستاده-اند--برای-اجرای-مفاد-بیانیه-گام-دوم-مقام-معظم-رهبری-میثاق-بسته-ایم
بستن   چاپ