آریا جوان
جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین:
عبدالحمید احمدی: 20 میلیون جمعیت در روستاها ساکن هستند/ فدراسیون ها اهتمام ویژه ای به توسعه ورزش همگانی در روستاها داشته باشند
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 17:07:18
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در ایام دهه فجر 219 مسابقه ملی، بیش از 440 اقدام فرهنگی در قالب های مختلف، بیش از 400 برنامه ورزشی روستایی عشایری در استان ها و حدود 1500 برنامه فرهنگی با مشارکت فدراسیون های ورزشی در 31 استان کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان د،دکتر احمدی درجلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین افزود: در دهه فجر امسال همه مردم و بخصوص جامعه ورزش حضور گسترده ای داشتند و فجر چهلم را بسیار بسیار باشکوه برگزار کردند و باید از آنها تشکر ویژه کنیم.
وی ادامه داد:ز بهمن ماه سال گذشته با دستور دکتر سلطانی فر ستاد فجر چهلم انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد و در طول ایت یک سال جلسات مختلفی برلی برگزاری هرچه باشکوه تر آن برگزار کردیم.
او‌گغت:مسابقات ورزشی مختلفی و حدود 19 رویداد بین المللی به مناسبت دهه فجر در کشورمان برگزار شد که بعضی از آنها مثل بدمینتون، تنیس، کشتی و شطرنج با حضور بسیار زیاد کشورهای خارجی و کاملا باشکوه بود که جا دارد از روسای این فدراسیون ها تشکر ویژه بکنیم.
معاون وزیر ورزش و حوانان یاداور شد: میزبانی شایسته کرمانشاه در مسابقات بین المللی کشتی جهان پهلوان تختی که با مدیریت مستقیم شخص استاندار برگزار شد شایسته تقدیر است.
او توضیحاتی را پیرامون برنامه های فرهنگی در دهه پیروزی انقلاب ارائه کرد و گفت: ایام دهه فجر 219 مسابقه ملی، بیش از 440 اقدام فرهنگی در قالب های مختلف، بیش از 400 برنامه ورزشی روستایی عشایری در استان ها و حدود 1500 برنامه فرهنگی با مشارکت فدراسیون های ورزشی در 31 استان کشور برگزار شد.
احمدی افزود:بازخوانی ورزش انقلاب در حوزه های مختلف و بررسی چشم اندارها و چالش های ورزش در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام موثری بود که در ایام دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وی تاکید کرد:از تمام فدراسیون های ورزشی می خواهم اهتمام ویژه در توسعه ورزش همگانی بخصوص در سطح روستاها داشته باشند چرا که ما 20 میلیون جمعیت ساکن در روستاها داریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103545/عبدالحمید-احمدی---20-میلیون-جمعیت--در-روستاها-ساکن-هستند--فدراسیون-ها-اهتمام-ویژه-ای-به-توسعه--ورزش--همگانی-در-روستاها-داشته-باشند
بستن   چاپ