آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل
72 سازمان مردم نهاد در اردبیل فعال هستند
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 17:07:20
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت 72 سازمان مردم نهاد دراردبیل خبرداد

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ،ظهر امروز در جلسه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل که با حضور آقاخانی مدیرکل ، نگاهی معاون فرهنگی و بیدار دل مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در محل خانه جوانان برگزار شد، و اعتبار نامه 4 سمن جدید التاسیس به دبیران این سمن ها تحویل داده شد.
در این جلسه بهرام آقاخانی با اشاره به فعالیت 72 سازمان مردم نهاد دراستان اردبیل گفت : از اول سال جاری تا به اکنون 24 سازمان مردم نهاد تاسیس و با این 4 سمن تعداد کل سمن های فعال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان به 72 سمن رسیده است .
وی بااشاره به آغاز بکار این 4 سمن جدید افزود: ازاین سمن ها 2 سمن از شهرستان اردبیل با نام های موسسه مردم نهاد جوان و زندگی نوین، ودیگری موسسه مردم نهاد پیشگامان حیات طیبه هردودر حوزه اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی اعتبار نامه هایشان دریافت کردند .
آقاخانی در ادامه گفت : دو سمن دیگر از شهرستان مشکین شهربانام گوهر زیبایی در حوزه فرهنگی حجاب و عفاف ودیگری با نام فردای بهتر ساوالان در حوزه اجتماعی اعتبارنامه خود را دریافت و آماده فعالیت هستند.
مدیرکل کل ورزش و جوانان استان اردبیل باتوجه به اهمیت سازمان های مردم نهاد درتمامی زمینه ها افزود: اهمیت سازمان های مردم نهاد بر همگان روشن است وجوانان فعال در این سازمان های مردم نهاد باید سایرجوانان را هم ترغیب به فعالیت در سمن ها کنند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/103547/72-سازمان-مردم-نهاد-در-اردبیل-فعال-هستند
بستن   چاپ