آریا جوان
جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزش ی در قصر شیرین
تاکید دکتر دکتر داورزنی بر برگزاری رویدادها و اردوهای ورزش ی در شهرهای کرمانشاه
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 17:07:41
آریا جوان - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت :مردم کرمانشاه در سالهای دفاع مقدس از جان خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این مملکت کم شود شایسته و مستحق خیلی بیشتر از اینها هستتد و هر کاری برایشان بکنیم کم است.

محمدرضا داورزنی که در نشست روسای فدراسبونهای ورزش ی با وزیر ورزش و حوانان در کرمانشاه سخن می گفت ،اظهار داشت :صحبت کردن از مردم این منطقه که به دفعات در دوره های مختلف آسیب دیدند بسیار سخت است. از شهریور 1359 که نیروهای صدام وارد قصرشیرین شدند تا پایان جنگ تحمیلی مردم استان کرمانشاه قهرمانانه در کنار نیروهای نظامی ایستادند و مقاومت کردند.
وی افزود:مردمی که از جان خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک این مملکت کم شود شایسته و مستحق خیلی بیشتر از اینها هستتد و هر کاری برایشان بکنیم کم است.
معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که اگر این کشور پس از 40 سال که از پیروزی انقلاب گذشته چنان امن است که چنین جلساتی در نقطه صفر مرزی برگزار می شود باید به روان پاک شهدا درود بفرستیم و از مردم کشورمان تشکر کنیم. اخیرا هم مردم جشن 40 سالکی انقلاب را هرچه باشکوه تر برگزار کردند تا خیلی چیزها را ثابت کنند.
او‌گفت :من از همه روسای فدراسیون های ورزش ی می خواهم و توصیه می کنم اردوهای مختلف تیم های ملی و مسابقات ورزش ی در رده های گوناگون را با توجه به کمپ های خوبی که در استان کرمانشاه بخصوص شهرهای گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین داریم در این منطقه برگزار کنند.
داورزنی تاکید کرد: مردم شهرستانی مثل گیلانغرب با دستان خالی جز اولین کسانی بودند که در مقابل تجاوز صدام ایستادند و از خاک کشور پاسداری کردند و همانطور که گفتم هرچه برای امکانات بیشتر در این منطقه تلاش کنیم باز هم کم است و این مردم شایستگی بیشتری داند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103551/تاکید-دکتر-دکتر-داورزنی-بر-برگزاری-رویدادها-و-اردوهای--ورزش-ی-در-شهرهای--کرمانشاه
بستن   چاپ