آریا جوان
تقدیر استاندار کرمانشاه از وزیر ورزش و‌جوانان در نشست روسای فدراسیونها ی ورزشی با دکتر سلطانی فردر این استان
بازوند:جامعه ورزش حضور چشمگیری برای کمک رسانی به مردم داشتند
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 17:07:48
آریا جوان - استاندار کرمانشاه گفت :دکتر سلطانی فر اولین وزیری بود که اقدام عملی برای اسکان موقت مردم زلزله زده داشت و با اهدای 40 کانکس در منطقه دالاهو یک اقدام بی نظیر را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بازوبند که در جلسه مشترک روسای فدراسیونها با دکتر سلطانی فر در شهر کرمانشاه سخن می گفت ،اظهار داشت :زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه به نوعی بزرگترین زلزله 100 سال گذشته کشور بخصوص در منطقه زاگرس بود.
وی افزود:همانطور که در زلزله بویین زهرا جهان پهلوان تختی و در زلزله منجیل و رودبار جامعه ورزش به کمک مردم آمدند در زلزله کرمانشاه هم انصافا کل ورزشکاران و جامعه ورزش حضور چشمگیری برای کمک رسانی به مردم داشتند.
استاندار کرمانشاه یاداور شد: وزیر ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر پیش قراول وزرات در امدادرسانی به مردم کرمانشاه بود. شاید ایشان هفتمین بار بعد از وزارتشان است که به کرماشاه سفر می کنند و از اولین وزرایی بودند که بعد از زلزله خودشان را به کرمانشاه رساندند.
وی با بیان اینکه حضور رییس جمهور محترم دکتر روحانی بعد از 36 ساعت در منطقه سر پل ذهاب قوت قلبی برای مردم بود افزود: مردم با هوشمندی و همکاری خوبشان در این زلزله باعث تلفات کمتر شدند.
بازوند گفت:دکتر سلطانی فر در کنار تمام کمک های مدیریتی برای زلزله کرمانشاه، اولین وزیری بود که اقدام عملی برای اسکان موقت مردم زلزله زده داشت و با اهدای 40 کانکس در منطقه دالاهو یک اقدام بی نظیر را انجام داد.
وی تصریح کرد:تاکنون 61 هزار منزل مسکونی زلزله زده بازسازی و 25 هزار خانه جدید ساخته شده استو همچنان روند بهسازی با قدرت ادامه دارد.
گفتنی است :در پایان لوح سپاسی از سوی استاندار کرمانشاه به دکتر سلطانی فر به پاس خدمات وی در زلزله کرمانشاه اهدا شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/103552/بازوند-جامعه-ورزش-حضور-چشمگیری-برای-کمک-رسانی-به-مردم-داشتند
بستن   چاپ