آریا جوان
کیف‌های متفاوت Destroy vs. Beauty با همکاری مرسدس بنز
پنجشنبه 25 بهمن 1397 - 22:53:18
آریا جوان - کیف‌هایی از برند Destroy vs. Beauty به بازار آمده‌اند که با همکاری AMG ساخته شده‌اند. روی این کیف‌ها خطوطی وجود دارد که مرسدس AMG GTR پدید آورده‌ است.

کیف‌‌ها در زندگی برخی افراد نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. بسیاری از افراد سراغ برندهای خاص و معروف می‌روند و کیف‌هایی مرغوب می‌خرند که از چرم گاو دوخته شده‌اند. خرید چنین کیف‌هایی البته به مراقبت نیز نیاز دارد و باید مواظب باشید نور خورشید و یا عواملی دیگر، همچون ریختن قهوه روی آن‌ها، کیف را خراب نکند.
مقاله‌ی مرتبط:
ساخت کیف پول چرمی مجهز به بلوتوث و ردیاب GPS
مرسدس بنز با ایده‌ای جذاب به بازار کیف‌ وارد شده است. در همکاری با شرکت آلمانی Destroy vs. Beauty، مرسدس کیف‌هایی تولید کرده که جای لاستیک خودرو روی آن‌ها وجود دارد.
این کیف‌ها با نام BurnOut Collection وارد بازار شده‌اند و ساخت آن‌ها برعهده‌ی Destroy vs. Beauty است. بنابر اعلام وب‌سایت Destroy vs. Beauty، این شرکت دو سال را برای ساخت ماده‌ای صرف کرده که بتواند در مقابل پاره‌شدن مقاومت کند تا زیر لاستیک‌های مرسدس بنز خراب و پاره نشود. سپس مرسدس بنز AMG GT R روی این کیف‌ها حرکت می‌کند که نحوه‌ی انجام آن را در ویدئوِ انتهای مطلب می‌توانید ببینید.
نتیجه‌ی نهایی، کیف‌هایی زیبا از آب درآمده که از کیف لپ‌تاپ تا کیف‌پول را شامل می‌شوند. قیمت این کیف‌ها نیز از 203 دلار برای کیف‌پول شروع و در گران‌ترین نمونه، یعنی مدل سفری، به 770 دلار می‌رسد. همچنین، خریداران این کیف‌ها می‌توانند انتخاب کنند خطوط روی کیف آن‌ها را مرسدس AMG GTR ایجاد کرده باشد یا مرسدس C63 S.



http://www.javanannews.ir/fa/News/103626/کیف‌های-متفاوت-Destroy-vs-Beauty-با-همکاری-مرسدس-بنز
بستن   چاپ