آریا جوان
برگزاری دومین جلسه اعضای هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور
میلاد روان: مقام معظم رهبری خط و راه جوانان را مشخص کردند / تصویب اساسنامه کمیسیون های ملی و استانی سمن ها
دوشنبه 29 بهمن 1397 - 22:05:38
آریا جوان - سخنگوی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری که جوانان کشور را خطاب قرار دادند، گفت: مقام معظم رهبری خط و راه ما را مشخص و وظایفی که جوانان در چهله دوم انقلاب اسلامی باید بر دوش بگیرند را روشن کردند و مهم ترین وظیفه ما را گسترش امید و زدودن ناامیدی ها تعیین کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دومین جلسه اعضای هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور امروز در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
پس از این جلسه میلاد روان سخنگوی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین موضوع در جلسه امروز تصویب بندهای اساسنامه کمیسیون های تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان در بخش کشوری و استانی بود که انشاالله با یک ویرایش نگارشی ابلاغ خواهد شد.
وی در این خصوص ادامه داد: تلاش ما این است که همه سمن های جوانان در حوزه سیاست گذاری و رفع مشکلات، همکاری و فعالیت داشته باشند که این امر مهم ترین هدف کمیسیون ها است.
میلاد روان تصریح کرد: وقتی تعداد فکر ها بیشتر شود قطعاً مشکلات بهتر دیده و راحت تر حل می شوند، به این دلیل حوزه ها را تقسیم بندی کردیم و در 9 کمیسیون ملی به نام های کمیسیون کارآفرینی و اشتغال زایی، کمیسیون ازدواج و امور بانوان و خانواده، کمیسیون فرهنگی هنری و ورزشی، کمیسیون آسیب های اجتماعی بهداشت و سلامت، کمیسیون گردشگری و محیط زیست، کمیسیون علمی پژوهشی و آموزشی، کمیسیون اعتقادی مذهبی و محرومیت زدایی، کمیسیون رسانه ارتباطات و فضای مجازی و کمیسیون حقوق شهروندی، در خدمت نمایندگان کشوری هستیم.
وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد در هر استان بین دبیران سمن ها، کمیسیون‌هایی در راستای کمیسیون‌های ملی تشکیل شوند که کم و کیف آن در آیین نامه آورده شده و تقریباً همان موارد قانونی و اساس نامه ای که برای کمیسیون های ملی دیده شده برای کمیسیون های استانی نیز در نظر گرفته شده است.
سخنگوی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان گفت: تدوین اساسنامه کمیسیون‌های ملی و استانی سمنهای جوانان مهمترین بخش جلسه امروز بود که ان شاءالله تلاشمان این است تا قبل از پایان سال اولین جلسه کمیسیون ها که در آن روسای آن ها انتخاب می شوند را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: رونمایی از لوگو و سربرگ مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان و هماهنگی ها برای دیدار با برخی مسئولان کشوری در راستای پیگیری مشکلات سمن های جوانان و تصویب نشست روسای مجامع استانی سمن ها از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.
سخنگوی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان همچنین در خصوص بیانیه اخیر مقام معظم رهبری که جوانان کشور را خطاب قرار دادند، گفت: در همان ابتدا مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک گفت و بیانیه خود را صادر کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خط و راه ما را مشخص و وظایفی که جوانان در چهله دوم انقلاب اسلامی باید بر دوش بگیرند را روشن کردند و مهم ترین وظیفه ما را گسترش امید و زدودن ناامیدی ها تعیین کردند، ما تمام تلاش و هدفمان را بر این میگذاریم که بر اساس خط و مشی تعیین شده و برنامه هایی که مقام معظم رهبری مشخص کردند، در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/104269/میلاد-روان--مقام-معظم-رهبری-خط-و-راه--جوانان--را-مشخص-کردند---تصویب-اساسنامه-کمیسیون-های-ملی-و-استانی-سمن-ها
بستن   چاپ