آریا جوان
برگزاری همایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان در جاده تندرستی
چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 15:22:04
آریا جوان - همایش پیاده روی بانوان شاغل در وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت مقام زن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش "> ورزش و جوانان بانوان شاغل در وزارت ورزش "> ورزش و جوانان صبح امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته بزرگداشت مقام زن صبح امروز در جاده تندرسی مجموعه ورزش "> ورزش ی انقلاب خانه برگزار شد.
در این همایش که به همت معاونت توسعه ورزش "> ورزش بانوان برگزار شد، بانوان مسئول و شاغل این وزارتخانه ضمن پیاده روی ،زمانی را به انجام تمرینات ورزش "> ورزش ی صبح گاهی اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش همگانی ضامن سلامت جسمی و روحی افراد جامعه است گفت: حفظ و بهبود سلامت زنان موجب بهبود سلامت خانواده ها می شود.
زهرا موسوی از ورزش همگانی به عنوان ابزاری ارزان برای اعتلای سلامت زنان یاد کرد و گفت: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور حفظ سلامت بانوان شاغل برگزار شد.
وی با تاکید بر لزوم حفظ نشاط و شادابی بانوان شاغل تصریح کرد: معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان حفظ سلامت تمامی بانوان جامعه و به خصوص کارمندان که از تحرک کمتری برخوردارند را سرلوحه برنامه ریزی های بلند مدت خود قرار داده است.
او با اشاره به مسابقات کارکنان دولت، اهمییت توجه به سلامت کارمندان را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان ساخت: در راستای انجام طرح های ملی سلامت محور تا سال 1400 برنامه های زیادی از جمله مسابقات محله محور و همایش های پیاده روی خانوادگی را در دست اقدام داریم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/105376/برگزاری-همایش-پیاده-روی-کارکنان-وزارت--ورزش--و--جوانان--در-جاده-تندرستی
بستن   چاپ