آریا جوان
در رشته سر طناب؛
برترين هاي چهارمين دوره مسابقات ملي نونهالان پسر به ميزباني شاهرود معرفي شدند
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 10:16:02 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان با بیان اینکه برترین های چهارمین دوره مسابقات ملی نونهالان معرفی شدند، گفت: این رقابت ها در بخش دختران نیز روز شنبه پیگیری می شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان با بیان اینکه برترین های چهارمین دوره مسابقات ملی نونهالان معرفی شدند، گفت: این رقابت ها در بخش دختران نیز روز شنبه پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ علیرضا کریم ضمن بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات ملی سنگنوردی نونهالان کشور در بخش پسران در دو گروه نونهال و دو گروه نوجوان در رشته سرطناب برگزار شد، ابراز داشت: در رده سنی نونهالان محمد طاها قیصری از استان فارس بر جایگاه نخست ایستاد و امیر حسین فرهنگی از استان گیلان مقام دوم را از آن خود کرد و امیر یخچالی نیز از قزوین بر سکوی سوم قرار گرفت.
وی با اشاره به رقابت ۱۴۴ ورزشکار پسر از ۱۸ استان در این دوره از رقابتها افزود: در رده نوجوانان امین توکلی نسب از استان خراسان شمالی مدال طلا را بر گردن آویخت سهیل سید سیاح از استان زنجان با کسب مدال نقره در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا ده کاهی از استان مرکزی مدال برنز را به خود اختصاص داد.
رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان با بیان اینکه ۲۰داور این دوره از مسابقات را قضاوت کردند، ابراز داشت: در رده نونهالان ای محمدرضا طرلانی از استان تهران مقام اول مسابقات را کسب کرد رادان توتونچی از استان تهران مدال نقره را از ان خود کرد و اهورا شاه صنمی از استان خوزستان در جایگاه سوم ایستاد.
کریم ادامه داد: در رده سنی نوجوانان (سی) مهران الهامی از استان خراسان شمالی بر جایگاه اول ایستاد، رادین فروغیان از تهران سکوی دوم را از آن خود کرد و آرش صادقی جهرمی از استان فارس در پله سوم این رقابت ها ایستاد
این رقابت ها روز شنبه با حضور سنگ نوردان دختر کشوردر دو رده سنی پیگیری شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10657/برترين-هاي-چهارمين-دوره-مسابقات-ملي-نونهالان-پسر-به-ميزباني-شاهرود-معرفي-شدند
بستن   چاپ