آریا جوان
حمايت مديرکل ورزش و جوانان خوزستان از تنها دوچرخه‌سوار ملي‌پوش استان
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 2:28:52 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان با حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در ترکمنستان، ضمن دیدار و گفت و گو با تنها ورزشکار خوزستانی حاضر در این اردو، برای سایر ملی پوشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان،افشین حیدری در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی، به دیدار احسان خادمی، ملی پوش خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی رفت و حمایت ویژه خود را از او پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.
همچنین احسان خادمی، ملی پوش خوزستانی حاضر در این اردو، گفت :حضور آقای حیدری در اردو روحیه من را دو چندان و من را برای کسب عنوان ارزشمند در مسابقات قهرمانی آسیا امیدوارتر از گذشته کرد.
وی بیان کرد:‌ در فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز شاهد تحول و وضعیت رو به رشد و دیدگاه‌های متفاوتی برای برگزاری اردوها و مسابقات هستیم؛ همین برنامه‌ریزی‌ها و دیدگاه‌های متفاوت باعث شده که ورزشکار با اطمینان خاطر بیشتر و خیالی راحت‌تر از توانایی‌هایش بهره ببرد، ضمن این‌که مسایلی همچون دوپینگ به شدت تحت کنترل است.
این دوچرخه‌سوار خوزستانی افزود: فدراسیون و مسوولان تیم‌ملی شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود آورده‌اند، به صورتی‌که هر ورزشکار با توجه به توانایی‌اش به حق خود دست پیدا می‌کند و حقی از کسی ضایع نمی‌شود.
خادمی افزود: من تاکنون 65 مدال کشوری، آسیایی و بین‌المللی گرفته‌ام که تعداد کمی نیست اما این تعداد مدال چرا باید بیرون استان برود و به نام استان‌های دیگر ثبت شود. متاسفانه مسوولان وقت دوچرخه‌سواری استان اصلا توجهی به این موضوع نمی‌ کردند تا این که آقای حیدری بر مسند ریاست ورزش استان قرار گرفت و علی رغم همه مشکلات و محدودیت های بودجه ای، این رشته ورزشی را سروسامان داد و شبانه روزی به جامعه ورزش خدمت می کند.
وی اضافه کرد: من از صفر کارم را شروع کردم و بدون هیچ تجهیزاتی کارم می کردم و حتی دوچرخه‌ام متعلق به شش سال پیش است که آن را آقای گرشاسبی (مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان) به من داد و من تا یک ماه پیش از آن استفاده می‌ کردم تا این که آقای حیدری برای من یک دوچرخه خرید.
این رکاب‌زن خوزستانی در ادامه گفت: چندی قبل برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، امکانات سخت‌افزاری لازم را نداشتیم و زمانی که آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این وضعیت باخبر شد، یک دوچرخه پیست برای من خریداری کرد و حمایت‌های وی قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور با دوچرخه شکسته خودم پا زدم و همین باعث شد، به زمین بخورم و در ماده 200 متر چهارم شوم. من در این رقابت‌ها با وجود شرایط امکاناتی نامناسبی که داشتیم، به یک عنوان دومی و سومی رسیدم. به هر حال تغییر و تحول در راس هیات دوچرخه سواری ما را امیدوار کرد که وضعیت دوچرخه سواری استان بهتر شود.
خادمی تاکید کرد: امیدوارم مشکلات حل شود و ما در لیگ‌های برتر سال‌های آینده در قالب تیم خوزستان شرکت کنیم و به واسطه آن نیز چندین ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‎ملی راه پیدا کنند.
وی خاطرنشان‌کرد: ما سرباز این مملکت هستیم و همچنان هم برای این استان پا خواهیم زد و مطمئن باشید مدال‌های خیلی رنگارنگی را هم برای این کشور کسب خواهیم گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10708/حمايت-مديرکل-ورزش-و-جوانان-خوزستان-از-تنها-دوچرخه‌سوار-ملي‌پوش-استان
بستن   چاپ