آریا جوان
توضيح معاون وزير وزش و جوانان در مورد لغو مجمع انتخاباتي يک فدراسيون
دوشنبه 20 شهريور 1396 - 3:59:44 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی که قرار بود امروز - دوشنبه برگزار شود،گفت که برگزاری این انتخابات به تاریخ سوم مهرماه امسال در آکادمی ملی المپیک موکول شده است.

قراربود انتخابات ریاست فدراسیون ورزش روستایی امروز- دوشنبه،20 شهریور آکادمی ملی المپیک برگزار شود که این مجمع به دلیل بررسی فهرست نمایندگان ورزشکار، داور و مربیان لغو شد.
غلامرضا شعبانی بهار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره توضیح داد: بر اساس قانون، 15روز مانده به انتخابات هر فدراسیون باید اسامی نمایندگان ورزشکار، داور و مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی معرفی می شد که به دلیل بررسی فهرست این افراد،این انتخابات به تعویق افتاد.
وی در ادامه افزود: البته تعویق مجمع انتخاباتی به خود فدراسیون اطلاع رسانی شده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اکنون سه نماینده ورزشکاران ،یک نماینده داوران و یک نماینده مربیان معرفی شده اند و قرار بود دو نماینده از باشگاه های مربوط به این رشته نیز معرفی شوند که به دلیل فعال نبودن باشگاه ها در این رشته،همین پنج نفر معرفی شدند.
با پایان دوره چهارساله ریاست فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی در یکم اردیبهشت‌ماه امسال ،غلامرضا جعفری رئیس سابق به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی شد.
اکنون غلامرضا جعفری ، الله کرم علی مرادی و افشین هادی چگینی سه نامزد تصدی ریاست آینده این فدراسیون هستند. براساس آیین نامه جدید انتخاباتی سرپرست هم می تواند نامزد انتخابات شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10778/توضيح-معاون-وزير-وزش-و-جوانان-در-مورد-لغو-مجمع-انتخاباتي-يک-فدراسيون
بستن   چاپ