آریا جوان
رضا کردي: استعفا از سرمربيگري تيم ملي فوتسال ميانمار وظيفه انساني، اسلامي و ملي من بود
دوشنبه 20 شهريور 1396 - 5:41:37 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سرمربی سابق تیم ملی فوتسال میانمار استعفای خود از این تیم را به دلیل کشتار مسلمانان وظیفه انسانی ،اسلامی و ملی خود عنوان کرد.

رضا کردی سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال میانمار در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: واقعیت آن است که استعفای من از سرمربیگری تیم ملی فوتسال میانمار به دلیل کشتار وحشیانه و ددمنشانه مسلمانان این کشور کار مهمی نبود و آن را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران و خیل عظیم جامعه ورزش وظیفه انسانی ،مسلمانی و ملی خود می دانم .
کردی ادامه داد: فعالیت در کشوری که دولت آن با ناجوانمردی و جلادانه به کشتار مسلمانان روی آورده است به هیچ وجه شایسته یک ایرانی نیست و با محکوم کردن این کشتار طی نامه ای که برای دبیرکل فدراسیون فوتبال میانمار ارسال کردم ،استعفای خودم را به صورت رسمی اعلام کردم و خواهان قطع همکاری شدم.
وی با اشاره به واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال میانمار گفت: او در تماس تلفنی با من به شدت از رسانه ای شدن این استعفا عصبانی بود .
کردی گفت: این استعفا در رسانه های منطقه به ویژه کشورهای مسلمان بازتاب گسترده ای داشته است.
وی خاطرنشان ساخت: ایرانیها در همه حال یار و یاور مظلوم بوده و خواهند بود و این واقعیت غیرقابل انکار است و جامعه ورزش هم همراه با مردم و مسئولین، ظلم و جنایت در جهان را محکوم خواهند کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10787/رضا-کردي--استعفا-از-سرمربيگري-تيم-ملي-فوتسال-ميانمار-وظيفه-انساني،-اسلامي-و-ملي-من-بود
بستن   چاپ