آریا جوان
پنجمين دوره بازي‌هاي داخل سالن و هنرهاي رزمي 2017؛
گفت‌و گو با سه نماينده تيم‌ملي پومسه زنان/ از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کنيم
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 6:12:19 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - تیم‌ملی پومسه کشورمان با ترکیب مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و نرگس مینا خانی در پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی شرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی پومسه کشورمان برای حضور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از 3 مردادماه با ترکیب مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و نرگس میناخانی تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می‌کند که علاوه بر بخش تیمی سه نفره، نرگس مینا خانی در بخش انفرادی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.
در ادامه صحبت‌های نمایندگان کشورمان را پیش از اعزام به این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو می‌خوانید:
صادقی: از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم
پومسه‌رو کشورمان گفت: حدودا سه ماه است که در اردوی تیم‌ملی حضور دارم و پیش از نیز در بازی‌‌های یونیورسیاد 2017 شرکت کردم. تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و قطعا منتظر نتایج خوبی هستیم.
مهسا صادقی تکواندوکار پر سابقه کشورمان که حضور در رویدادهای جهانی و آسیایی را تجربه کرده است در خصوص شرایط روزهای پیش از اعزامش گفت: نزدیک به سه ماه است که در اردوی تیم‌ملی حضور دارم و تمرینات را پیگیری می‌کنم. دراین مدت تلاش زیادی کرده‌ایم و به امید خدا بتوانیم نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.
وی افزود: پیش از این حضور در میادین دیگر را نیز تجربه کرده‌ام و همین امر باعث می‌شود با آمادگی و اعتماد به نفس بالاتری در این رقابت‌ها شرکت کنیم. سعی کردیم در تمرینات از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و هر تمرینی که استاد اسدپور برای ما در نظر گرفتن با دقت انجام دهیم تا موفق شویم نتیجه درخشانی را کسب نماییم.
صادقی با اشاره به بازی‌های یونیورسیاد 2017 تصریح کرد: حضورم در این رقابت‌ها قطعا خیلی به من کمک کرد چراکه رقبای اصلی ما در این مسابقات حضور داشتند و همه پرقدرت ظاهر شدند. شرایط بازی های هنرهای رزمی متفاوت است اما تجربه این رویداد من را در به حداقل رساندن اشتباهاتم یاری خواهد کرد.
ملی‌پوش کشورمان در پایان گفت: برای نخستین بار است که پومسه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد و با توجه به اینکه آسیایی است تمامی رقبای سرسخت ما حضور دارند، کره جنوبی یکی از این حریفان است اما تلاشمان را می کنیم که خوشرنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماییم.
سلحشوری: هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد بود
بازیکن تیم ملی پومسه گفت: کره جنوبی، فیلیپین، چین تایپه، ویتنام و اندونزی از مهمترین رقبای ما هستند اما با زحماتی که در مدت زمات اردو به جان خریدیم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.
مرجان سلحشوری عضو تیم‌ملی پومسه کشورمان که تمرینات پایانی خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی پشت سر می‌گذارد در رابطه با شرایطش اینطور بیان کرد: از سوم مردادماه تمرینات خود را به صورت مداوم پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه استاد اسدپور در بازی‌های یونیورسیاد 2017 حضور داشتند 20 روز از تمرینات خود را زیر نظر استاد فرهمند پیگیری کردیم.
وی افزود: مدت زمان کوتاهی را در اختیار داشتیم اما با تدابیری که سرمربی در برنامه تمرینی ما در نظر گرفته بود آمادگی خوبی کسب کرده و از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داریم. انشاا... تا زمان اعزام به اوج آمادگی می‌رسیم.
ملی پوش کشورمان اینطور ادامه داد: زمانی که تلاش خود را می‌کنی بدون شک منتظر کسب بهترین نتیجه هستی. امیدوارم در این رقابت‌ها بهترین اجرا را به نمایش بگذارم چراکه معتقدم اجرای خوب ارزشش حتی از کسب مدال بالاتر است.
وی در خصوص حریفان مهم ایران در این پیکارها افزود: کره جنوبی، فیلیپین، چین تایپه، ویتنام و اندونزی از مهمترین رقبای ما هستند اما با توجه به تمرینات پرفشاری که پشت سر گذاشتیم می‌خواهیم طلایی شویم و قطعا این امر بدون خواست خدا اتفاق نخواهد افتاد.
سلحشوری در پایان خاطرنشان ساخت: تجربه حضور در میادین بین‌المللی قطعا تاثیر به سزایی در خودباوری و اعتماد به نفس فرد دارد و به من خیلی کمک می کند، از خدا می‌خواهم نتیجه زحمات ما و استاد اسدپور را بدهد.
میناخانی: دلم می‌خواهد با سربلندی به ایران برگردم
عضو تیم ملی پومسه گفت: مسابقات سختی پیش رو خواهیم داشت، حریفان ما پرقدرت هستند اما تیم ما هم هیچ چیزی کم ندارد و با آمادگی که کسب کردیم بهترین نتیجه را می‌گیریم.
نرگس مینا خانی نماینده تیم‌ملی پومسه کشورمان که علاوه بر حضور در تیم سه نفره در بخش انفرادی نیز به اجرای فرم می‌پردازد، در خصوص تمرینات خود گفت: روزانه دو تا سه نوبت تمرین را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر با برنامه‌ تمرینی که برایمان در نظر گرفته شده بود از نظر فیزیکی و روحی عالی هستیم و انشاا... تا روز مسابقات به اوج آمادگی می‌رسیم.
وی افزود: بازیکنانی که در ترکیب تیم حضور دارند از تجربه خوبی برخوردارند و این موضوع خیلی به ما کمک می کند. به نظرم تجربه 70 در صدر در نتیجه گیری تاثیر گذار است و باعث می شود اشتباهاتی که در گذشته منجر به شکست شده بود را به حداقل ممکن برسانیم.
وی در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از این مسابقات دارد؟ بیان کرد: این رقابت‌ها سطح فنی بالایی دارد و پومسه برای اولین دوره است که اعزام می شود اما خدا رو شکر با آمادگی که کسب کردیم، بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10840/گفت‌و-گو-با-سه-نماينده-تيم‌ملي-پومسه-زنان--از-هيچ-تلاشي-دريغ-نمي‌کنيم
بستن   چاپ