آریا جوان
محمديان: بانوان ايران باز هم اولين ها را در ورزش به ارمغان مي آورند/ ترديد ندارم بانوان در چهار سال آينده نتايج بسيار خوبي مي گيرند
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 6:12:28 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که بانوان کاروان ورزشی ایران در بازی های داخل سالن آسیا همچون رویدادهای گذشته در دولت تدبیر و امید؛ اتفاقاتی را برای نخستین بار خلق خواهند کرد.


فریبا محمدیان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: 13 رشته از بانوان هم در بازی های آسیایی داخل سالن آسیا حضور خواهند داشت که چیزی نزدیک به 62-63 نفر هستند که 30درصد کاروان ایران را شامل می شوند به همین دلیل نسبت به دوره قبل، هم تعداد تیم های بانوان و هم رشته های ورزشی ویژه بانوان بیشتر شده است .
معاون توسعه ورزش بانوان ادامه داد: آنچه بر اساس گزارش روسای فدراسیون های شرکت کننده در بازیهای داخل سالن آسیا دریافت کردیم و نقطه نظرات فنی آنها را شنیدیم، امیدواریم در این دوره از مسابقات مثل خیلی از رویدادهای که در دولت تدبیر و امید رخ داد بانوان ایران ی نخستین های متعددی را خلق و افتخارات ارزشمندی را برای کشورمان کسب کنند.
محمدیان خاطر نشان ساخت: گزارش های فدراسیون های ورزشی و بررسی های کارشناسی ما حاکی از آن است که شرایط کاروان ایران برای شرکت در این رویداد و پس از آن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مناسب است.
بنا به گفته معاون توسعه ورزش بانوان برخی از رشته های ورزشی بانوان ، به دلیل تاکید مقام عالی وزارت و سیاست توسعه ای ورزش بانوان مجوز حضور در بازی های داخل سالن آسیا را پیدا کردند تا این حضور تجربه مناسبی برای بقیه رویدادها از جمله بازی های آسیایی جاکارتا 2018 باشد.
محمدیان، بانوان ورزش کار ایران در بازی های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان را برای کسب مدال های رنگارنگ پر امید عنوان کرد و اظهار داشت: در برخی از رشته های رزمی و توپی امید زیادی به کسب مدال داریم. حضور بسکتبال سه نفره هم که بعد از کسب مجوز حجاب بانوان کشورهای اسلامی برای رویدادهای بین المللی تایید شد، اولین محسوب می شود که به حضور خوب و موفق این رشته نیز امیدواریم .
وی گفت: در رشته های فوتسال ، شطرنج ، موی تای، تکواندو ،کشتی آلیش هم بر اساس گزارش هایی که دریافت کردیم شرایط خوبی برای افتخار آفرینی داریم.
محمدیان اظهار داشت: نسبت به آینده ورزش بانوان در چهارسال پیش رو خوشبین هستم. تردید ندارم در رویدادهای مهم پیش رو، گام های خوبی با همراهی فدراسیون های ورزشی برمی داریم و نتایج بسیار خوبی در بخش ورزش بانوان به دست خواهیم آورد .
وی با ابراز رضایت از عزم جدی فدراسیون ها برای حمایت از ورزش بانوان گفت: فدراسیون ها در مطالعات فنی خود به این نتیجه مهم رسیده اند که هزینه کردن برای حوزه بانوان منطقی و فنی است و ارزش افزوده بسیار زیادی دارد و در ارتقا جایگاه فدراسیونها موثر است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10843/محمديان---بانوان---ايران--باز-هم-اولين-ها-را-در--ورزش---به-ارمغان-مي-آورند--ترديد-ندارم--بانوان--در-چهار-سال-آينده-نتايج-بسيار-خوبي-مي-گيرند
بستن   چاپ