آریا جوان
رئيس شوراي مشارکت‌هاي زنان مجمع خيرين سلامت خراسان رضوي:
مجمع خيرين سلامت به حوزه ورزش ورود مي‌کند
سه شنبه 21 شهريور 1396 - 6:12:31 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: با مساعدت و همفکری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام شد در تلاش هستیم تا فضا را برای ورود به ورزش آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی درخصوص دیدار اخیر خود با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این مجمع به صورت عمده در بخش‌های عمران، تهیه تجهیزات لوازم درمانی، مددکاری بیماران خاص و عام، پیشگیری و آموزش و پژوهش فعالیت می‌کند..
وی افزود: ورزش عاملی است که جامعه را از آسیب‌ها دور و به سلامت و نشاط جامعه کمک می‌کند لذا ما بررسی‌هایی در حوزه ورزش داشتیم و برای ورود به این حوزه با اداره کل ورزش و جوانان مذاکراتی انجام شده تا بتوانیم به نتیجه‌ای دقیق تر برسیم.
حیدریان خاطرنشان کرد: ما برای تجمیع برنامه‌ها و هدفمندی فعالیت‌ها با آقای صبوریان دیداری داشتیم و در این حوزه ضمن همکاری خوب به ما کمک کردند تا دیدی مناسب تر به حوزه ورزش داشته باشیم و در پایان تصمیم گرفته شد تا با حضور وی کمیته ورزش و سلامت مجمع خیرین سلامت استان راه اندازی شود.
رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با بیان این که در حوزه ورزش توجه ما بیشتر به کودکان و بانوان معطوف خواهد شد، گفت: با حضور اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شخص صبوریان در مجمع ما می‌توانیم بسیار تخصصی تر وارد عمل شویم و فعالیت کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10844/مجمع-خيرين-سلامت-به-حوزه-ورزش-ورود-مي‌کند
بستن   چاپ