آریا جوان
از سوي رئيس فدراسيون ورزش جانبازان و معلولين در قم صورت گرفت:
تقدير از مدير کل ورزش و جوانان قم به واسطه نوع نگاهش به ورزش جانبازان و معلولين
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 9:12:28 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین کشور گفت: با توجه به حمایت های صورت گرفته نوع نگاه مدیر کل ورزش و جوانان قم به جامعه‌‌ی جانبازان و معلولین جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، محمود خسروی وفا درمجمع سالانه هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان قم که پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان قم در سالن اجتماعات این اداره کل به انجام رسید در سخنان خود اظهار داشت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته ازسوی این فدراسیون جایگاه هیئت قم نسبت به سال گذشته دو پله ترقی داشته و از جایگاه 16 به 14 ارتقاء یافته است.
وی عنوان کرد: این که هیئت ورزش و جانبازان استان قم در میان هیئت های برتر استان قم قرارا دارد این خود به تنهای مایه خرسندی است که امیدواریم با توجه به وجود ظرفیت های موجود در استان شاهد فتح عناوین بیشتر و با کیفیت تری از سوی ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف باشیم.
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان ومعلولین بیان کرد:‌ با توجه به شرایط موجود در استان ها نگاه حمایتی در مورد رشد و گسترش ورزش جانبازان و معلولین بسیار پراهمیت است که با توجه جایگاه روبه رشد هیئت قم از حمایت ها و نوع نگاه مدیر کل ورزش و جوانان این استان تقدیر و تشکر کنم.
خسروی وفا تصریح کرد: با یک نگاه عمومی و از بستر قانون به دنبال این هستیم که مجموعه های ورزشی که در اختیار هیئت های استانی ورزش جانبازان و معلولین می باشد از ماده 88 خارج و در اختیار این هیئت ها قرار بگیرد.
وی در ا دامه به تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش اشاره کرد و ادامه داد:‌ با توجه به بحث مالیات بر ارزش افزوده که برای توسعه ورزش در بخش های مختلف مطابق قانون برنامه ششم توسعه به اجرا گذاشته خواهد شد، ظرفیت خوبی را برای ما ایجاد خواهد کرد که امیدواریم با توجه به تعاریف صورت گرفته در مورد هزینه کرد آن بسیاری از اهداف ما محقق شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10887/تقدير-از-مدير-کل-ورزش-و-جوانان-قم-به-واسطه-نوع-نگاهش-به-ورزش-جانبازان-و-معلولين
بستن   چاپ