آریا جوان
مديرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ديدار با سرمربي تيم ملي بوکس:
ظرفيت بوکس کرمانشاه کمتر ازکشتي و واليبال نيست
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 9:13:03 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران گفت:کرمانشاه از استانهای مستعد و با پتانسیل در امر بوکس است و از گذشته همواره ورزشکاران این استتان در تیم های ملی دارای جایگاه و صاحب عنوان بوده اند.

وی با اشاره به حضور خیمنز سرمربی تیم ملی بوکس در استان کرمانشاه جهت آموزش مربیان این استان افزود:استان کرمانشاه از جمله استانهایی است که امکانات خوبی در بوکس دارد و زمینه لازم برای رشد و توسعه در این بخش را دارد.
حسینی به روند خوب بوکس استان نیز اشاره کرد و گفت:توسعه آموزش و انتقال علم روز و تکنیکهای جدید به مربیان یکی از مهمترین ماموریت های همه رشته های ورزشی است و همه مربیان باید از فرصت هایی که به این منظور ایجاد می شود نهایت استفاده را ببرند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین پیاده کردن این آموزش ها در تمرینات تیم های استانی را یک ضرورت خواند و از هیئت بوکس خواست پس از اتمام این دوره نظارت جدی در این زمینه داشته باشد.
وی در پایان نقش مربیان درموفقیت ورزشکاران را بسیار مهم خواند و گفت:به روز بودن و آشنا بودن مربیان با فنون و تکنیک های روز دنیا می تواند موفقیت ورزشکاران را در پی داشته باشد.
در پایان این دیدار ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اهدای یک جلد کتاب نفیس معرفی استان کرمانشاه و یک تخته گلیم هرسین از این سرمربی کوبایی قدردانی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10899/ظرفيت-بوکس-کرمانشاه-کمتر-ازکشتي-و-واليبال-نيست
بستن   چاپ