آریا جوان
دکتر سلطاني فر در افتتاحيه چهل و نهمين دوره المپيک ارامنه ايران :
تلاش مي کنيم ورزش کاران ارامنه در افتخار آفريني هاي ورزش ي ايران شريک و سهيم باشند
چهارشنبه 22 شهريور 1396 - 9:13:06 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه چهل و نهمین دوره المپیک ارامنه ایران گفت: چه در ورزش های تیمی چه در ورزش های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی ورزش ی ارامنه ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای جنگ تحمیلی بخصوص شهدای ارامنه گفت: بسیار خوشحالم از اینکه امشب این توفیق را پیدا کردم در جمع هموطنان ارامنه خود در همچین مراسم باشکوهی حضور پیدا کنم.
دکتر سلطانی فر افزود: خدا را شکر می کنم در جمع هموطنانی هستم که در طول چهل سال گذشته در جهت تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و حفظ منافع ملی کشور در کنار سایر اقوام و هموطنان خودشان از ادیان مختلف کارنامه بسیار درخشانی داشته اند. جامعه ارامنه هم در خلال هشت سال جنگ تحمیلی شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام و کشورشان کردند و هم در دوران سازندگی و حرکت توسعه کشور شانه به شانه بقیه ایران یان از اقوام و ادیان مختلف قدم های اساسی برداشتند و همت والایی را به خرج دادند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانان ورزش ی بزرگ ارامنه در تیم های ملی گفت: چه در ورزش های تیمی چه در ورزش های انفرادی شاهد افتخار آفرینی ارامنه در تیم های ملی و باشگاهی ایران بوده ایم. دوره ای را به یاد دارم که تیم بزرگ فوتبال آرارات یکی از بزرگترین قطب ها و تیم های قوی لیگ ایران بود که امیدوار هستم با تدابیری که دست اندرکاران این باشگاه اتخاذ می کنند مجددا شاهد حضور تیم فوتبال آرارات در لیگ برتر فوتبال کشور و افتخار آفرینی همه فوتبالیست های ارامنه در سطح ملی و باشگاهی باشیم.
دکتر سلطانی در پایان آغاز چهل و نهمین مسابقات المپیک ارامنه را تبریک گفت و اظهار داشت: از اینکه می بینم با همدلی، هماهنگی، جوانمردی، عشق و دوستی در کنار یکدیگر یک رویداد بزرگ ورزش ی را رقم می زنید بسیار خوشحالم و مطمئن باشید که ما هم با همه توان از برگزاری این رویداد باشکوه حمایت کرده و تلاش می کنیم ورزش کاران ارامنه در افتخار آفرینی همه قهرمانان ما شریک و سهیم باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10903/تلاش-مي-کنيم--ورزش-کاران-ارامنه-در-افتخار-آفريني-هاي--ورزش-ي--ايران--شريک-و-سهيم-باشند
بستن   چاپ