آریا جوان
همایش تجلیل از باشگاههای برتر فرهنگی ورزشی استان البرز
رحمانی: باشگاه داری، خط مقدم ورزش است
پنجشنبه 23 شهريور 1396 - 10:16:54 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در همایش تجلیل از باشگاههای برتر فرهنگی ورزشی استان البرز گفت: باشگاه داری، خط مقدم ورزش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با حضور در همایش تجلیل از باشگاههای برتر فرهنگی ورزشی استان البرز اظهار کرد: به جرأت می توان گفت باشگاه داری، خط مقدم ورزش است و شما باشگاه داران در فعالیتی ارزشمند مشغول به پرورش قهرمانانی هستید که در آینده برای کشور افتخار افرین خواهند شد.
وی با اشاره به فروش داروهای غیر مجاز در برخی از باشگاه ها افزود: در استان های سراسر کشور فروش مکمل و مداخلات دارویی در تعداد محدودی از باشگاه ها صورت می گیرد، در این میان خود باشگاه داران نباید اجازه دهند که با فروش این مکمل ها بدنام شوند.
رحمانی گفت: در برخورد با کسانی که وارد این حوزه غیر اخلاقی می شوند، بهترین کسانی که می توانند با این مساله مقابله کنند خود مدیران باشگاه ها هستند.
وی ادامه داد:مردم با این اطمینان که تابلو با نشان وزارت ورزش و اداره کل ورزش بر در باشگاه ها نصب است، به باشگاه ها مراجعه می کنند و نباید از این اطمینان آنها سواستفاده کرد.
مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: با توجه به عوارض جدی جسمی و روحی که این مکمل ها دارند و به تبع آن دامن خود باشگاه ها را نیز می گیرد، این موضوع حتما جدی گرفته شود.
وی اضافه کرد: سلامت جامعه با هیچ چیز قابل ارزش گذاری نیست و آن چیزی که در اولویت قرار دارد سلامتی است.
وی با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت و پتانسیل های بالای ورزشی است، خاطرنشان کرد: مسئولین این استان پای کار هستند و ورزش را به عنوان یک اصل قرار داده اند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10934/رحمانی--باشگاه-داری،-خط-مقدم-ورزش-است
بستن   چاپ