آریا جوان
بازدید نماینده مردم هرمزگان در مجلس و مدیر کل ورزش وجوانان استان از اماکن ورزشی بندر خمیر
شنبه 25 شهريور 1396 - 11:16:04 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - بازدیداحمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس و مدیر کل ورزش وجوانان استان از بندر خمیرانجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، احمدمرادی نماینده ی مردم بندرعباس،بندرخمیر،حاجی آباد، ابوموسی و جزیره قشم در مجلس شورای اسلامی به همراه دانشورمدیرکل ورزش وجوانان استان و برهم رئیس اداره ورزش وجوانان خمیرجهت بازدید از پروژه های ورزشی بندر خمیر عازم آن منطقه شدند.
ودر روستای بندر پل حضور یافتند و با اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاراین روستا دیدار و پیگیری جهت اتمام پروژه ی چمن مصنوعی فوتبال بندر پل صورت گرفت و مرادی خواستار تسریع در اتمام این پروژه و چمن مصنوعی زمین فوتبال و تعمیرات سالن ورزشی بندر پل گردید که دانشور مدیرکل استان هرمزگان اظهارداشت:از محل 27صدم مالیات ارزش افزوده شهرستان اعتبارات استانیمبلغ 800میلیون تومان به منظور خرید و نصب چمن مصنوعی بندرپل مصوب شده است.
وی ادامه داد: به محض تخصیص چمن مصنوعی فوق انجام می شود و در مورد تامین تیم روشنایی سالن ورزشی بندر پل مقرر گردید با همکاری شورای روستا و اداره کل در اسرع وقت نسبت به تعمیرات تیم روشنایی این منطقه اقدام گردد.
همچنین نماینده ی مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش وجوانان استان در یکی از محلات دیگربندر خمیر حضوریافتند و ضمن دیدار با جوانان ورزشکار که در خواست دیوار کشی،سکوی تماشاچی،جدول گذاری ،رختکن و سرویس های بهداشتی زمین فوتبال یکی از محلات بندر پل را داشتند و مقرر شد از محل اعتبارات سالجاری ویا سال آینده این درخواست جوانان از محل اعتبارات استانی یا ملی پیشنهاد و مورد تصویب قرار گیردتا این خواسته جوانان بندرپهل تامین شود.
گفتنی است ، از محل اعتبارات تملک دارایی استان و اعتبارات و سرمایه ای 27صدم درصد مالیات ارزش افزوده و ماده ی 180مبلغ 5میلیارد تومان جهت پروژه های عمرانی شهرستان بندر خمیر مصوب شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10965/بازدید-نماینده-مردم-هرمزگان-در-مجلس-و-مدیر-کل-ورزش-وجوانان-استان-از-اماکن-ورزشی-بندر-خمیر
بستن   چاپ