آریا جوان
کردستان فاتح رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای بزرگسالان کشور شد
شنبه 25 شهريور 1396 - 12:24:58 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مسابقات تیمی زورخانه‌ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی قهرمانی بزگسالان کشور با قهرمانی و درخشش تیم بزرگسالان استان کردستان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، رقابت های تیمی زورخانه ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی با عنوان یادمان سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 21 تا 24 شهریورماه جاری در اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.
در این رویداد ملی که بیش از 335 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 22 تیم از 16 استان سراسر کشور به رقابت پرداختند، در مجموع رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی تیم بزرگسالان کردستان با 292 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.
بزرگسالان استان اصفهان با 223 امتیاز بر سکوی دومی ایستادند و تیم استان کرمانشاه با 199 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.
آیین اختتامیه و اهدای جوایز و مدال قهرمانان این دوره از پیکارها با حضور مجتبی جوهری (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای)، مسوولین فرهنگی، اجتماعی، سیاسی کرمانشاه ، روسای هیئت های ورزشی استان کرمانشاه ، قهرمانان، پهلوانان، پیشکسوتان و خانواده‌های علاقه‌مند به توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی با شکوه بسیار برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10970/کردستان-فاتح-رقابت‌های-پهلوانی-و-زورخانه‌ای-بزرگسالان-کشور-شد
بستن   چاپ