آریا جوان
تندگویان: تا پایان اردیبهشت 98 صندوق کارآفرینی امید به تعهد خود عمل می کند
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 00:37:21
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تا الان 45 میلیارد تومان وام توسط صندوق کارآفرینی امید به طرح های جوانان پرداخت شده و چیزی در حدود 30 میلیارد تومان نیز در مرحله اخذ ضمانت است و تا پایان سال پرداخت می شود و مابقی تعهد، نهایتاً تا اردیبهشت 98 پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمد مهدی تندگویان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه در خصوص جلسه امروزش با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: در این جلسه در خصوص مشکلات پرداخت وام صندوق کارآفرینی امید به طرح های جوانان در 4 استان صحبت شد.
وی ادامه داد: چهار استان تهران، خراسان رضوی، کرمان و لرستان در پرداخت وام صندوق کارآفرینی امید مشکلاتی داشتند که مقرر شد تا 25 اسفند ماه جاری نسبت به جذب اعتبارات وام اقدام کنند در غیر این صورت اعتبارات آن ها بین سایر استانها که در حال حاضر طرح های اضافه هم دارند توزیع می شود تا بتوانیم به تعهدمان که 90 میلیارد تومان است برسیم.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تا الان 45 میلیارد تومان وام توسط صندوق کارآفرینی امید به طرح های جوانان پرداخت شده و چیزی در حدود 30 میلیارد تومان نیز در مرحله اخذ ضمانت است و به نظر می رسد تا پایان سال نهایی و پرداخت شود و مابقی آن تا 90 میلیارد تومان، نهایتاً تا اردیبهشت 98 پرداخت خواهد شد.
تندگویان در خصوص افزایش اعتبارات این بخش برای سال 98 نیز گفت: این موضوع بستگی به تخصیص اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال 98 دارد. ما درخواست خود را مبنی بر افزایش اعتبارات ارائه خواهیم کرد و از آنجایی که امسال نیز همه اعتبارات را جذب کرده‌ایم، انتظار می رود دولت هم یک افزایش حداقل یک و نیم برابری در این زمینه به ما داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/109798/تندگویان--تا-پایان-اردیبهشت-98-صندوق-کارآفرینی-امید-به-تعهد-خود-عمل-می-کند
بستن   چاپ