آریا جوان
مراسم تودیع و معارفه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان
دکتر سلطانی فر: رونق اقتصادی با اهتمام جدی از سوی مسئولان پیگیری می شود
شنبه 25 شهريور 1396 - 1:10:05 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان با بیان این نکته که رونق اقتصادی با اهتمام عمومی و جدی توسط دست اندر کاران و مسئولان کشور در حال پیگیری است، ابراز امیدواری کرد تا دو سال آینده وضعیت اقتصادی که در شان مردم ایران باشد را شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر صبح امروز شنبه، در مراسم تودیع و معارفه معاون امور جوانان وزارتخانه، با یادآوری چالش ها و موانع دولت یازدهم، نظیر مشکلات متعدد اقتصادی، تورم ٤٠درصد و تحریم ها، ا ظهار داشت: اگر برجام نبود و تحریم ها کاهش پیدا نمی کرد امروز با کاهش جدی درآمدهای نفتی روبه رو بودیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با عنایت خداوند،اراده ملی بود و حمایت های رهبری بود توانستیم در یک منازعه نابرابر با ٦کشور دنیا به توافقی برسیم که هم حقوق به حقمان به رسمیت شناخته و هم تحریم ها برداشته شود.
وی افزود: اگرچه در حال حاضر بداخلاقی هایی از طرف مقابل مشاهده می شود که باید پیگیری شود، اما بی تردید مشکلات و گره های اقتصادی یکی پس از دیگری در حال باز شدن است و رونق اقتصادی با اهتمام عمومی و
جدی توسط دست اندر کاران و مسئولین پیگیری می شود. انشالله تا دو سه سال دیگربتوانیم وضعیت اقتصادی که در شان مردم ایران باشد را مشاهده کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/10987/دکتر-سلطانی-فر--رونق-اقتصادی-با-اهتمام-جدی-از-سوی-مسئولان-پیگیری-می-شود
بستن   چاپ