آریا جوان
در مراسم تکریم و معارفه مطرح شد
رستمی : امیدوارم تند گویان بتواند زمینه رونق بخشی حوزه های مختلف جوانان را فراهم کند /باید تلاش کنیم امید دربین جوانان بیش از پیش شود
شنبه 25 شهريور 1396 - 1:10:17 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مراسم تکریم و معارفه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد.

مراسم تکریم و معارفه معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز انجام گرفت. طی حکمی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، از امروز 25 شهریورماه محمد مهدی تندگویان به عنوان معاون جدید در ساختمان سایه سکان هدایت معاونت امور جوانان را رسما در دست گرفت .
در ابتدای این جلسه معاون پیشین امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حمایتهای دکتر سلطانی فر، طی یک سال گذشته و تبریک به تندگویان اظهار امیدواری کرد که وی بتواند گام های بزرگی را برای رونق بخشی به حوزه های مختلف حوزه جوان و ارتقاء جایگاه این بخش بردارد.
محمدرضا رستمی افزود: با توجه به تجربه و سابقه ای که در حوزه اجتماعی و جوانان داشتم ،جای خالی گفتمان با جوانان را مشاهده کردم ضمن اینکه احساس کردم در دولت یازدهم ضرورت وجود داشت که گفتمان جوانان را پایه ریزی کنیم .
او ادامه داد :دو رویکرد اساسی برای گسترش این گفتمان داشتیم، رویکرد اول توسعه اجتماعی جوانان بود که با اقدامات صورت گرفته در بخش سمن های جوانان ، توانستیم شاهد رشد کمی و کیفی باشیم. رویکرد دوم ما پایه گذاری گفتگوی ملی جوانان بود که این کار را تا حد استان های و حتی تا سطح رییس جمهوری رساندیم ،این مقدمه کار بود درواقع برای رسیدن به نقطه هدف باید بدنه اجرایی کشور را با جوانان همراه کنیم .
رستمی همچنین راه اندازی ستادهای ساماندهی ملی جوانان دراین خصوص را مورد توجه قرار داد و از برگزاری جلسات آن هر یک ماه یک بار با حضور استاندار و فرماندار دراستانهای سراسر کشور خبر داد .
او شفاف سازی سیاست های مرتبط با امور جوانان را بسیار مهم برشمرد و یاداور شد : جوانان باید از جزئیات سیاست هایی که مربوط به انهاست مطلع می شدند. به همین دلیل تلاش کردیم تا جلسات در شورای عالی جوانان نمایندگان جوانان حضور داشته باشند.
به گفته رستمی یکی از کارهای دیگری که در معاونت انجام شده ایجاد خدمات الکترونیک برای جوانان و فراخوان برای طرح و برنامه در حوزه جوانان بوده است ، این طرح ها می آید و در شورای داوری بررسی می شود و از آن حمایت می شود.
رستمی افزود: در این مدت که با حوانان کار کردم فهمیدم که برنامه ویژه دولت دوازدهم در حوزه جوانان باید افزایش اعتماد جوانان و مشارکت آنان باشد چرا که ما وظیفه داریم امید را دراین قشر بیش از پیش افزایش دهیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/10990/رستمی---امیدوارم--تند-گویان-بتواند-زمینه-رونق-بخشی-حوزه-های-مختلف--جوانان--را-فراهم-کند--باید-تلاش-کنیم-امید-دربین--جوانان--بیش-از-پیش-شود
بستن   چاپ