آریا جوان
رییس مرکز مطالعات راهبردی و پژوهش های وزارت ورزش و جوانان:
امسال6 همایش ارائه یافته های پژوهشی استانی برگزار می شود/ همایش ملی یافته های پژوهشی سال آینده برگزار می شود
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 12:15:50 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رییس مرکز مطالعات راهبردی و پژوهش های وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه با ایجاد 31 شورای پژوهشی که 130 استاد و پژوهشگر دانشگاه عضو آن هستند پل ارتباطی بین سازمان اجرایی کشور و بخش علمی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، محمد رضا فضلی در مراسم یافته های پژوهشی منطقه 5کشور که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد ، گفت: این وزارتخانه با ایجاد 31 شورای پژوهشی که 130 استاد و پژوهشگر دانشگاه عضو آن هستند پل ارتباطی بین سازمان اجرایی کشور و بخش علمی است.
وی افزود: حاصل این تعامل نیازسنجی و هدایت 220 طرح پژوهشی ثبت شده در سامانه سمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
رییس مرکز مطالعات راهبردی و پژوهش های وزارتخانه اظهار کرد: امسال قصد داریم 6 همایش ارائه یافته های پژوهشی استانی را برگزار کنیم و این حرکت متاثر از رویکرد وزارت ورزش و جوانان برای ارتقای پژوهش های کاربردی و مسئله محور به نفع بهره وری در برنامه های حوزه ورزش و جوانان است.
وی در ادامه صحبت های خود از برگزاری همایش ملی یافته های پژهشی در سال 1397 خبرداد و گفت: در این همایش ها، برترین پژوهش های استانی انتخاب و به همایش ملی یافته های پژوهشی استان ها که سال آینده برگزار می شود، راه می یابند.
فضلی اضافه کرد: ضرورت آموزش قبل و سال های اول ازدواج که موجب کاهش طلاق شده و توجه بیشتر به رشته های پرمدال در ورزش قهرمانی از مصداق های یافته های این پژوهش هاست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11036/امسال6-همایش-ارائه-یافته-های-پژوهشی-استانی-برگزار-می-شود--همایش-ملی-یافته-های-پژوهشی-سال-آینده-برگزار-می-شود
بستن   چاپ