آریا جوان
با حضور رئیس فدراسیون
رئیس هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 12:34:24 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - حمید پرهیزگار در پایان مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان کهگیلویه و بویراحمد، از مجموع 16 رای ماخوذه هر 16 رای را کسب کرد و به مدت چهار سال سکاندار این هیات شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، با حضور پولاد گر رئیس فدراسیون تکواندو کشور، مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان در یاسوج برگزار شد .
رئیس هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون تکواندو کشور انتخاب و معرفی شد .
مجمع انتخاباتی هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو کشور در یاسوج برگزار شد .
حمید پرهیزگار تنها کاندیدای این مجمع انتخاباتی بود که در جلسه حضور داشت و پیش از برگزاری انتخاباتی سخنانی را ایراد و برنامه‌های پیش‌بینی شده خود برای چهار سال آینده را ارائه داد .
در پایان از مجموع 16 رای ماخوذه هر 16 رای به نام حمید پرهیزگار بود و وی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب و معرفی شد .
حمید پرهیزگار، تنها کاندیدای این مجمع انتخاباتی بدون اشاره به برنامه‌های اجرا شده در چهار سال گذشته، اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای چهار سال آینده این هیات پیش‌بینی کرده و در نظر داریم .
رئیس جدید هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد دعوت از مربیان مجرب برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های داوری، راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی، برنامه‌ریزی برای اعزام تیم به مسابقات مختلف و تجهیز کمیته داوران به سیستم داوری را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود طی چهار سال آینده عنوان کرد .
وی، ادامه داد: آماده‌سازی و پیگیری مصوبات فدراسیون، جذب اسپانسرهای مالی، سرکشی و نظارت مستمر بر هیات‌های شهرستانی، تجلیل از مربیان و داوران نمونه، انتخاب افراد مجرب برای حضور در کمیته‌های هیات و برنامه‌ریزی برای توسعه و ارتقای تکواندو استان از دیگر برنامه‌های مهم و مورد توجه برای چهار سال آینده است .
پیش از این حامد پرهیزگار رئیس هیات تکواندو کهگیلویه و بویراحمد بود که هم‌اکنون در بستر بیماری بوده و قادر به حضور و همراهی این هیات نیست .

http://www.javanannews.ir/fa/News/11039/رئیس-هیات-تکواندو-کهگیلویه-و-بویراحمد-انتخاب-و-معرفی-شد
بستن   چاپ