آریا جوان
در دیدار نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ،لنده ،بهمئی و چرام با مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
هاشمی پور: 8 میلیارد تومان به توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 12:34:43 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نماینده مردم شهرستانه ای کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ 8میلیارد تومان برای ساخت و احداث سالن ورزشی در شهرستان چرام ،3 چمن مصنوعی و 2 سالن و 1 مجموعه ورزشی در شهرستان بهمئی خبر داد و خواستار حضور خیرین در توسعه ورزش استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار صمیمی که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، در خصوص مسایل و مشکلات ورزشی و عمرانی ورزشی شهرستان های کهگیلویه بحث و تبادل نظر صورت گرفت .
مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از حضور هاشمی پور نماینده ورزش دوست شهرستان های کهگیلویه،لنده ،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از نگاه ویژه به مناطق شهرستان های این استان خبر داد .
علوی از سفر یکروزه خود در روز دوشنبه به شهرستان چرام و دیدار و گفتگو با جامعه ورزش این شهرستان خبر داد و گفت: در این سفر ضمن دیدار با جامعه ورزش، جلسه ای با روساء و نایب رئیسان هیئت های این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه از بازگشایی پاکات مناقصات عمرانی سالن سرآسیاب ،زمین چمن بهمئی و سالن ورزشی سرفاریاب در هفته ی جاری خبر داد و خواستار حمایت بیشتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های ورزش حوزه انتخابی شد.
در ادامه نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه از اختصاص مبلغ 8میلیارد تومان برای ساخت و احداث سالن ورزشی در شهرستان چرام ،3 چمن مصنوعی و 2 سالن و 1 مجموعه ورزشی در شهرستان بهمئی خبر داد و خواستار حضور خیرین در توسعه ورزش استان شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11040/هاشمی-پور--8-میلیارد-تومان-به-توسعه-زیرساخت-های-ورزشی-شهرستان-های-کهگیلویه-و-بویراحمد-اختصاص-می-یابد
بستن   چاپ