آریا
جوان - شرکت توسعهی کسبوکار توسکا بیانیهای را در پاسخ به اظهارات توییت وزیر ارتباطات مبنی بر دستور اتمام قرارداد تجاری این شرکت با صداوسیما منتشر کرد.
محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد قرار تجاری شرکت توسکا با صدا و سیما باید خاتمه پیدا کند. وزیر ارتباطات پیش از این نیز نسبت به واگذاری تبلیغات خدمات ارزش افزوده VAS به شرکت توسکا از زیر مجموعههای شرکت همراه اول واکنش نشان داده و خواستار ورود شورای رقابت به موضوع واگذاری انحصاری تبلیغات ارزش افزوده به شرکت توسکا از سوی صداوسیما شده بود. وی دیروز با انتشار توییتی خواستار اتمام قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما شد و نوشت: از ابتدای دولت دوازدهم به دونمایندهی دولت -از پنج عضو- در هیئت مدیره همراه اول اعلام کردهایم که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسبوکارهای نوپا مضر و به لحاظ اقتصادی تماما به ضرر همراه اول است و خاتمه یابد. در مورد #حقالناس کوتاه نمیآیم. بهدنبال انتشار متنی به نقل از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکههای مجازی، روابط عمومی شرکت توسعهی کسبوکار توسکا نیز توضیحاتی را منتشر کرد: 1- هیات مدیرهی شرکت توسکا در دو ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم، طی دو جلسه، گزارش تمامی فعالیتهای خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تاکیدات ایشان در قبال برنامهها و سیاستهای آتی خود، در حال ارتقای مدل کسبوکار و تحقق برخی اولویتها است. 2- سند مرکز
نوآوری و شتابدهی رسانهای کسبوکارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان هفت دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بودهاند. 3- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع بهعنوان کارگزار صداوسیما در حوزهی تبلیغات ارزش افزوده و دقیقا براساس ضوابط و تعرفههای آن سازمان عمل میکند که جزئیات و دستورالعملهای آن در اختیار تمامی فعالان حوزهی کسبوکار قرار گرفته است. 4- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صداوسیما و با تلاش متعهدانهی هنرمندان عزیز، تمامی هزینههای تولید برنامههای پربینندهای چون خندوانه، برنده باش، کودک شو، فرمول یک ، نود، حالا خورشید ، به خانه برمیگردیم، عصر جدید، تب تاب، جام جهانی، ماه عسل، ستاره ساز، فوتبالهای داخلی و خارجی و... در مجموع 79 برنامهی تلویزیونی را می پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبان برای دسترسی به محتوای جدید، ارزنده و پخش این برنامههای فاخر، رضایت ایشان را با ساخت برنامههای جذاب و شاخص جلب کند. 5- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیهای صرفا خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی میداند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان است.
http://www.javanannews.ir/fa/News/110684/بیانیه-شرکت-توسکا-در-مورد-اظهارات-وزیر-ارتباطات