آریا جوان
احمدی در نشست مشترک فدراسیونها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان:
برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها در سال 98 داریم
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 22:52:53
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال 98 داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست مشترک فدراسیونها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت:برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال 98 داریم.
وی افزود:در آستانه دو میلاد بزرگ امام جواد(ع) و امام علی (ع) هستیم که ضمن تبریک برنامه ای در روز 27 اسفند ماه همزمان با نماز ظهر و با دعوت از حجت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران برگزار خواهیم کرد تا ضمن گرامی داشت ولادت امیرالمومنین(ع) فرهنگ علوی و سجایا و منش و مرام امیرالمومنین را ترویج کنیم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: از همه فدراسیونها که در برنامه های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همکاری و هم فکری خوبی داشتند و جامعه ورزش کشور را روسفید کردند تشکر می کنم.
احمدی ادامه داد: از فدراسیونهایی که تلاش مضاعفی داشتند و در بخش بین الملل این مراسم برنامه های خوبی داشتند با لوح تقدیری به امضای وزیر ورزش و جوانان تقدیر خواهیم کرد.در حوزه توسعه ورزش همگانی تلاشهای خوبی در سال 97 صورت گرفت و از فدراسیونهایی که اهتمام و نگاه ویژه ای به این حوزه داشتند تشکر می کنم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: نیازمند تحرک و تلاش بیشتری در حوزه ورزش همگانی در کشور هستیم و در پاسخگویی به نیاز جامعه به عزمی جدی و تلاش بیشتری نیاز داریم. در چهار بخش (فرهنگ سازی, دانش افزایی, )(توسعه فضاها و زیرساختهای ورزشی) ( برنامه ریزی برای حضور و مشارکت مردم در ورزش همگانی) و (مدیریت و هماهنگی در ورزش همگانی) شیوه نامه اعتبارات فدراسیونها را تنظیم خواهیم کرد تا در جهت توسعه و مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی گام های خوبی برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/110695/برنامه-ای-ویژه-برای-اختصاص-بودجه-بخش-همگانی-به-فدراسیونها-در-سال-98-داریم
بستن   چاپ