آریا جوان
در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان
ژاله فرامرزیان: تا کنون 162 میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 22:52:57
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: شناسه هیات های ورزشی باید تا پایان سال مالی ثبت شود تا سال آینده کل کمک های واریزی به آنها بر اساس شناسه باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان در ابتدای صحبت هایش در این جلسه ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب کلیه فدراسیون ها در سال گذشته گفت: انتطار داریم گزارش خزانه دارها از منابع و اقدامات سال 97 به تناسب تفکیک موضوعی از طرف فدراسیون ها برای ما ارسال شود تا برای سال 98 برنامه ها مبتنی بر گزارشات مالی باشد .
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از موضوعات مهم از ابتدای سال 97 بحث حسابرسی تعهدی بود که خوشبختانه بسیاری از فدراسیون های ورزشی انجام دادند و امیدواریم از شروع سال بعد همه فدراسیون ها آن را انجام دهند چرا که در غیر این صورت امکان پرداخت را نداریم .
وی افزود: در خصوص بحث اتوماسیون اداری باید از فدراسیون ها تشکر کنم که همکاری لازم را کردند و فقط یکی دو فدراسیون مشکلات کوچکی در این خصوص دارند که امیدواریم برطرف شود تا هماهنگی کامل و اتصال مالی اداری بین ما و آنها باشد .
معاون وزیر ورزش تصریح کرد: شناسه هیات های ورزشی باید تا پایان سال مالی (پایان فروردین) ثبت شود تا سال آینده کل کمک های واریزی به آنها بر اساس شناسه باشد و همه منابع قابلیت رصد داشته باشد .
فرامرزیان در پایان گفت: تا کنون 162 میلیارد تومان به فدراسیون های ورزشی پرداختی داشتیم در حالی که کل تعهداتمان 153 میلیارد بوده و در روزهای باقیمانده سعی می کنیم 5 میلیارد باقی مانده از کمک به هیات های ورزشی را پرداخت کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/110696/ژاله-فرامرزیان--تا-کنون-162-میلیارد-تومان-به-فدراسیون-های--ورزشی--پرداختی-داشتیم
بستن   چاپ