آریا جوان
داورزنی: دستگاه ورزش در خصوص اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان جزو اولین‌ها بود
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 22:53:08
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: دستگاه ورزش در خصوص اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان جزو اولین‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در آخرین نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال 97 اظهار داشت: از همه فدراسیون‌های ورزشی کشور که بار اصلی ورزش را به دوش می‌کشند و با تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ناعادلانه در میادین مختلف آسیایی و جهانی برای ایران افتخار آفریدند تشکر می‌کنم.
وی افزود: اگر اتفاق خوبی در کشور رقم می‌خورد و دل مردم شاد می‌شود در داخل فدراسیونها و با زحمات آنها رقم می‌خورد و ارزیابی ورزش کشور در بخش قهرمانی ارزیابی فدراسیونهاست. اگر خوب کار کرده باشیم ارزیابی مردم خوب است و اگر بد کار کرده باشیم مردم ناراضی هستند. دستگاه ورزش کشور در خصوص اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان جزو اولین دستگاه های کشور بود.
داورزنی عنوان کرد: هرچند که خیلی نظر مثبتی به اجرای این قانون در ورزش نداشتیم اما به دلیل این که قانون به ما تکلیف کرده بود به سرعت آن را اجرا کردیم و بلافاصله برای 10 فدراسیون که مشمول این قانون می‌شدند سرپرست انتخاب کردیم و انتخابات آنها نیز در حال انجام است. در یک هفته اخیر انتخابات 5 فدراسیون برگزار شده و به زودی انتخابات 5 فدراسیون دیگر نیز برگزار می شود تا سال آینده ثبات خوبی در فدراسیونهای ورزشی داشته باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/110698/داورزنی--دستگاه-ورزش-در-خصوص-اجرای-قانون-منع-به-کارگیری-بازنشستگان-جزو-اولین‌ها-بود
بستن   چاپ