آریا جوان
در مراسم گرامیداشت روز ملی شهدا با حضور وزیر ورزش و جوانان
سردار سید قاسم قاسمی: فرزندان شاهد همان راهی را می روند که پدرانشان با شجاعت رفتند
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 22:53:20
آریا جوان - مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معزز شاهد ستاد وزارت ورزش و جوانان و گرامیداشت سالروز ملی شهدا بعد از ظهر امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، سردار سید قاسم قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران و جمعی از فرزندان شاهد این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سردار قاسمی در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت روز ملی شهدا گفت: بسیار خوشحالم که امروز 34 فرزند شهید و یک همسر شهید از کارمندان وزارت ورزش و جوانان در این جمع حضور دارند. همچنین با افتخار میزبان مادر شهید طوقانی هستیم که مادر دو شهید و دو جانباز هستند.
مشاور وزیر در امور ایثارگران ادامه داد: همزمان که ما الان در خدمت شما هستیم در 31 استان دیگر هم چنین مراسمی برگزار شده است. در استان های مختلف کشور ما 1800 خانواده شهید، جانیاز، اسرا و آزادگان داریم که در ادارات کل ورزش و جوانان و زیرمجموعه های این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند و از این بابت خدا را شاکرم. همچنین 280 فرزند شهید در سراسر کشور و در نیروهای ستادی داریم که این یک توفیق بزرگ است.
وی افزود: با افتخار می گویم قطعا این عزیزان همان مسیری را که پدران بزرگوارشان در 8 سال دفاع مقدس رفتند را با همان عشق و علاقه در خدمت به این کشور و نظام طی می کنند.
سردار قاسمی تاکید کرد: ما نیاز به یک بانک اطلاعاتی جامع داشتیم تا بهتر بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم لذا فرم های مخصوص ایثارگران را برای تمامی 31 استان و کلیه فدراسیون های ورزش ی فرستادیم تا با هماهنگی با معاونت منابع انسانی این بانک اطلاعاتی تکمیل شود. طی ملافقاتی که با کلیه مدیران کل و معاونین وزارتخانه داشتیم همگی آنها مثل شخص دکتر سلطانی فر به فرزندان شاهد بسیار لطف داشتند. در این 3 ماه آخر سال که بنده این مسئولیت را به عهده گرفتم با حضور 100 نفر از ایثارگران در خدمت سرکار خانم فرامرزیان داشتیم و ایشان هم به مطالب و مشکلات ایثارگران عنایت ویژه داشتند.
مشاور وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در این مدت حدود 265 ملاقات مختلف با مسئولین و حدود 150 مکاتبه با معاونین و مدیران فدراسیون ها برای امور ایثارگران داشتیم که خوشبختانه بسیاری از آنها که منع قانونی نداشته به نتیجه رسیده است. همچنین نشست تخصصی با مدیران کل 31 استان در هتل المپیک داشتیم که بسیار مثمر ثمر بود. دیداری با بیماران قطع نخاعی با حضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در آسایشگاه مشهد داشتیم که برای روحیه آنها بسیار ثمربخش بود و همچنین نشستی با ریاست محترم کمیته ملی المپیک دکتر رضا صالحی امیری داشتیم که به ما محبت داشند.
وی افزود: با دستور سرلشگر باقری بنا شد کارت ایثارگری برای همه ارزمندگان وزارت ورزش و جوانان با امضای ستاد کل نیروهای مسلخ صادر شود که افتخار بزرگی است و تا سال آینده به دست این عزیزان خواهد رسید. مراسم جانباز شهید که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد باعث آرامش و روحیه مضاعف برای خانواده های این عزیزان شد. همچنین مراسم باشکوهی که با حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان برای گرامیداشت مرحوم حاج آقا مهرآیین برگزار شد جای تشکر خاص دارد.
سردار قاسمی در پایان گفت: مراسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و همچنین سرلشگران بروجردی، کاوه و هادی را هم داشتیم که با حضور نمایندگان مجلس بسیار باشکوه برگزار شد. همچنین بازدیدی از فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین و دیداری با مدال آوران بازی های آسیایی در جاکارتا داشتیم که امیدواریم با توجه ویژه افتخارآفرینی های این عزیزان مستمر باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/110702/سردار-سید-قاسم-قاسمی--فرزندان-شاهد-همان-راهی-را-می-روند-که-پدرانشان-با-شجاعت-رفتند
بستن   چاپ