آریا جوان
اعلام علت تاخیر اعلام نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 10:15:41 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -
اعلام علت تاخیر اعلام نتایج نهایی دستیاری دندان پزشکی
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت:علت تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون های دستیاری دندان پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی تصمیم گیری درباره سهمیه 5 درصد ایثارگران مصوب برنامه ششم است.
به گزارش پرتال دانشگاهی دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تاخیر اعلام نتایج آزمون دستیاری دندان پزشکی گفت: تاخیر اعلام نتایج دستیاری دندان پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی در وزارت بهداشت به دلیل تصمیم گیری درباره سهمیه 5 درصد ایثارگران مصوب برنامه ششم توسعه است.
وی ادامه داد: نتایج دستیاری دندان پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پزشکی بعد از تصمیم گیری در خصوص سهمیه 5 درصد ایثارگران، حداکثر تا پایان هفته اعلام می شود.
به گزارش مهر، سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندان پزشکی پنجشنبه 22 تیرماه با حضور 2 هزار نفر داوطلب برگزار شد. کلید اولیه این آزمون نیز تا اوایل مردادماه منتشر شد.
در این آزمون 2 هزار و 77 نفر ثبت نام کردند و یک هزار و 621 نفر در جلسه آزمون حاضر شدند. افرادی که 50 درصد از نمره آزمون را کسب کرده بودند مجاز به انتخاب رشته می شدند و نزدیک به 500 نفر مجاز به انتخاب رشته سی و یکمین دوره آزمون دستیاری دندان پزشکی شدند. ظرفیت پذیرش در این آزمون 378 نفر است

http://www.javanannews.ir/fa/News/11079/اعلام-علت-تاخیر-اعلام-نتایج-نهایی-دستیاری-دندانپزشکی
بستن   چاپ