آریا جوان
اتفاق خاصي را در حوزه جوانان و زنان شاهد نبوده‌ايم
سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 - 12:22:06 PM
ايسنا
شهيندخت مولاوردي در نخستين جلسه شوراي راهبردي جوانان که با حضور وزير ورزش و جوانان و 20 نفر از صاحب نظران در حوزه جوانان برگزار شد، افزود: تا اراده ملي در حوزه جوانان و زنان محقق نشود، قطعا اتفاق خاصي در اين حوزه‌ها رخ نمي‌دهد، همانگونه که تابحال شاهد اتفاق خاصي نبوده‌ايم.

 وي با تاکيد بر اينکه ارتقاء، حفظ و پيشبرد موضوعات زنان و جوانان بايد در دستور کار حاکميت قرار بگيرد، در ادامه اظهار کرد: زنان نقش زيادي در تحقق حماسه سياسي ايفا کرده‌اند و انتظار مي‌رود نگاه روشن و برنامه‌اي شفاف در اين حوزه با توجه به وضعيت زنان و جوانان به وجود آيد. ارتباط تنگاتنگي بين حوزه زنان، جوانان و خانواده وجود دارد و با توجه به جايگاه جوانان در خانواده و تاثير خانواده بر جوانان، معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري با وزارت ورزش و جوانان به ويژه معاونت ساماندهي امور جوانان تعامل دارد.

 ادغام جوانان با ورزش تصميم بسيار اشتباهي بود

  در بخش ديگري ازاين نشست رحيم عبادي رئيس اسبق سازمان ملي جوانان گفت: در سالهاي گذشته نقشه راه حوزه جوانان ترسيم شد و در برنامه چهارم سند بيست ساله جوانان به تصويب رسيد. در زمينه مباحث نظري و عملي به وفاق رسيديم ولي در دولت گذشته با اتخاذ تصميم بسيار اشتباهي حوزه جوانان با ورزش ادغام و همين امر موجب توقف پرداختن به امور جوانان شد.

 وي تصريح کرد: با توجه به وضعيت کنوني حوزه جوانان لازم است به صورت جدي به تفکيک آن از حوزه ورزش پرداخته شود حتي ما در برنامه 100 روزه نيز مي‌توانستيم اين کار را عملياتي کنيم ولي عملي نشد. در شرايط موجود و با توجه به عزم و اراده دولت تدبير و اميد لازم است تفکيک حوزه جوانان از ورزش در اولويت قرار گيرد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/1109/اتفاق-خاصي-را-در-حوزه-جوانان-و-زنان-شاهد-نبوده‌ايم
بستن   چاپ